  • 1. Data: 2020-07-01 11:46:30
    Temat: Awaria Alior
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    https://kantor.aliorbank.pl/
    https://www.aliorbank.pl/

    Czerwony pasek u góry:

    Drodzy klienci, mamy awarię. Nie działa: Kantor Walutowy, bankowość
    internetowa Alior Online, system BusinessPro, aplikacje: Kantor
    Walutowy, Alior Mobile i Alior Giełda. Nadal możecie korzystać ze
    swoich kart, a przelewy zlecać w każdej placówce. Nasze placówki
    działają w niepełnym zakresie. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie
    sprawę z powagi sytuacji i robimy wszystko, aby jak najszybciej się
    skończyła. Spodziewamy się, że systemy będą ponownie dostępne po
    południu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2020-07-01 13:55:52
    Temat: Re: Awaria Alior
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 01.07.2020 o 11:46, WAM pisze:
    > https://kantor.aliorbank.pl/
    > https://www.aliorbank.pl/
    >
    > Czerwony pasek u góry:

    Spodziewamy się, że systemy będą ponownie dostępne po
    > południu.
    >

    > WAM

    pojechałem (na szczęście rowerem) do jednej placówki: remont od 1.07 do
    30.09

    odesłali mnie do drugiej, a tam awaria jw.

    zamiast wypłacić euro z rachunku walutowego muszę kupić w kantorze ;-/
    dobrze że kwota niewielka

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-07-01 15:55:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 11:46, WAM pisze:
> [...]
    > sprawę z powagi sytuacji i robimy wszystko, aby jak najszybciej się
    > skończyła. Spodziewamy się, że systemy będą ponownie dostępne po

    Już działa. Robiłem po awarii przelewy i jest OK.

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2020-07-01 16:24:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.07.2020 o 13:55, Robert_DF pisze:

> [...]
    > odesłali mnie do drugiej, a tam awaria jw.
    > zamiast wypłacić euro z rachunku walutowego muszę kupić w kantorze ;-/

    Placówki - o ile się orientuję - działają na tym samym "siloniku", co
    klienci.

    --
    Robert Tomasik