  • 11. Data: 2007-11-25 21:13:59
    Temat: Re: Jak to jest z tą fuzją Pekao i BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 22:01, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > A gdzie to faq jest? Na stronie głównej jest link do artykułu o podziale
    > BPH, w nim link do listy oddziałów... I tyle.

    Prawy dolny rog - "wszystko o fuzji" - i stamtad podstrona, gdzie
    mozna poszukac wiecej informacji

    > Pytam się, bo gdzieś tu się pojawiła informacja o tym że darmowe też będą
    > (przez jakiś czas) bankomaty pekao...

    No to sie urwie (nie wiem z jaka karencja - czy ciecie 1-o grudnia,
    czy jakis okres przejsciowy? ) I tak nie korzystalem.

  • 12. Data: 2007-11-26 13:27:07
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 25 Lis, 12:27, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 25 Lis, 12:25, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

    > Weselej :)
    >
    > Tez zaczynalem od PBK

    Ja zaczynałem od PEKAO SA, rezygnacja z usług i PBK, no ale ja
    profilaktycznie przeniosłem się do małego BPH.

  • 13. Data: 2007-11-26 19:17:22
    Od: ronsko <r...@p...onet.pl>

    Z nieoficjalnych informacji:

    PkoSA(BPH):
    -w ciągu kilku miesięcy migracja nr. kont na PkoSA
    -wymiana kart kredytowych, płatniczych
    -migracja do systemu elektronicznego PkoSA (Sezam@max zlikwidowany)

    mini-BPH:
    -przynajmniej rok bez zmian
    -jeśli będą zmiany to GE-money przejmie system BPH
    -od nowego roku (info z centrali) kredyty hipoteczne w CHF, USD, EURO
    -raczej walka o klienta (poprzez lepsze warunki) w celu ich "odzyskania"

    Ja osobiście dziś pognałem do placówki (w jakiejkolwiek to można zrobić)
    dostałem druk przeniesienia, wybrałem oddział mini-BPH i tam sie
    przeniosłem.

    Przemek

  • 14. Data: 2007-11-26 22:03:23
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2007 20:17:22 +0100, ronsko napisał(a):

    > Ja osobiście dziś pognałem do placówki (w jakiejkolwiek to można zrobić)
    > dostałem druk przeniesienia, wybrałem oddział mini-BPH i tam sie
    > przeniosłem.

    Sprawdź, czy dyspozycja została zrealizowna.
    Wniosek o przeniesienie rachunku karty kredytowej złożyłem 30 października.
    Do dziś walczę o przeniesienie. Na pytanie dlaczego nie zrealizowano
    dyspozycji pada odpowiedź, że brak procedur.
    Właśnie piszę skargę :]

    --
    JotBe

  • 15. Data: 2007-11-26 22:08:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 20:17, ronsko <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja osobiście dziś pognałem do placówki (w jakiejkolwiek to można zrobić)
    > dostałem druk przeniesienia, wybrałem oddział mini-BPH i tam sie
    > przeniosłem.

    Moze byc za pozno - przyjeli stan z 25-o
    Podaje info, jakie dostalem po zalogowaniu:

    Warszawa, 26 listopada 2007 r.

    Szanowna Pani/Szanowny Panie,

    w związku ze zbliżającym się terminem prawnego podziału Banku BPH
    uprzejmie informuję, iż w wyniku realizacji Planu Podziału obsługa
    Pani/Pana rachunku/rachunków pozostanie po tym dniu w Banku BPH.

    Oczekuję się, że prawny podział Banku BPH nastąpi 30 listopada br. O
    tym fakcie i dacie rejestracji podziału Banku zostanie Pani
    poinformowana/Pan poinformowany oddzielnym pismem.

    Pragnę jednocześnie podkreślić, że wszystkie zawarte umowy będą
    realizowane na dotychczasowych zasadach i nie wymagają dodatkowego
    aneksowania. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby
    zminimalizować ewentualne niedogodności związane z zachodzącym
    zmianami.
    Na wszelkie pytania i wątpliwości związane z przypisaniem rachunków
    lub samym procesem podziału Banku odpowiedzą nasi Doradcy w
    Oddziałach. Pełną listę Oddziałów z oznaczeniem banku docelowego można
    znaleźć w każdej placówce Banku BPH, a także na stronie internetowej
    www.bph.pl.

    Z poważaniem

    Józef Wancer
    Prezes Zarządu
    Banku BPH

    * Zestawienie rachunków oraz ich docelowe przyporządkowanie do Banku
    BPH / Banku Pekao SA zostało sporządzone wg stanu na dzień 25
    listopada 2007 r.

  • 16. Data: 2007-11-27 11:35:51
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 26 Lis, 23:08, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Moze byc za pozno - przyjeli stan z 25-o
    > Podaje info, jakie dostalem po zalogowaniu:

    Nie ściemniaj bo nie jest za późno, jeszcze do 29.11.2007 będą
    przyjmowane wnioski o przeniesienie. 30.11.2007 będą one realizowane
    do końca dnia. Nie będzie można przyjmować wniosków od 30.11.2007 ze
    względu na czas realizacji.

    Aha i jeszcze jedno, trzeba było poinformować klientów, więc przyjęto
    stan na 25.11.2007, to że po tej dacie są jeszcze realizowane wnioski
    to inna sprawa. 1 grudnia będzie info gdzie ostatecznie znalazł się
    klient. Tzn 3 grudnia bo do 3 grudnia sezam będzie nieczynny ze
    względu na prace podziałowe.

  • 17. Data: 2007-11-27 11:54:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 12:35, j_jasiu <m...@g...com> wrote:

    > Nie ściemniaj bo nie jest za późno, jeszcze do 29.11.2007 będą
    > przyjmowane wnioski o przeniesienie. 30.11.2007 będą one realizowane
    > do końca dnia.

    No to swietnie.
    Powinno sie rozeslac ludziom TOiP pko sa, zeby wiedzieli, co ich
    czeka,jesli tam przejda :)

  • 18. Data: 2007-11-27 12:38:40
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 27 Lis, 12:54, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > No to swietnie.
    > Powinno sie rozeslac ludziom TOiP pko sa, zeby wiedzieli, co ich
    > czeka,jesli tam przejda :)

    Przykro mi ale Plan podziału zakazuje ;-) oraz innych czynności,
    dlatego tak późno i lakoniczne są te komunikaty.

  • 19. Data: 2007-11-27 13:01:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 13:38, j_jasiu <m...@g...com> wrote:

    > Przykro mi ale Plan podziału zakazuje ;-) oraz innych czynności,
    > dlatego tak późno i lakoniczne są te komunikaty.

    Swoja droga, oczekuje, ze TOiP BPH niedlugo sie odchudzi i
    uatrakcyjni, i ze wierni klienci zalapia sie na te profity, ktore
    spotkaja nowych klientow zdobywanych do planowanych ponad 200 nowych
    placowek ;)

  • 20. Data: 2007-11-27 13:02:10
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 03:35:51 -0800 (PST), j_jasiu napisał(a):

> [...]

    > przyjmowane wnioski o przeniesienie. 30.11.2007 będą one realizowane
    > do końca dnia. Nie będzie można przyjmować wniosków od 30.11.2007 ze

    Mam nadzieję, że będą realizowane szybciej niż mój.
    Ja czekam na realizację swojego już cztery tygodnie.

    --
    JotBe