  • Data: 2004-03-15 11:16:01
    Temat: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy u was tez tak jest ze pobiera wam dwa razy kase jak placicie karta przez
    internet? U mnie sie dzieje tak: place karta przez internet, pieniadze od
    razu przechodza na zablokowane srodki i juz nie sa jako dostepene srodki - a
    wiec juz ich nie mam, nastepnie po jakims tygodniu pobiera mi jeszcze raz
    kase za ta sama transakcje! na poczatku myslalem ze moze ja gdzies sie
    pomylilem ale zaczalem archiwizowac SMSy o obciazeniach i uznaniach rachunku
    (mam sl45 a wiec sprawa prosta) i teraz juz jestem pewnien ze ich system nie
    nalicza prawidlowo!

    jak reagowac? czy ktos mial podobne komedie? moze to jest spowodowane faktem
    iz za kazda transakcje place nowka karta z Inteligo ( co tydzien mam nowa
    karta bankomatowa bo firma ktorej place uznaje tylko wplaty z "niechodzonej
    karty")