  • 21. Data: 2011-01-15 13:59:27
    Temat: Re: [OT]Re: ING
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 15/01/2011 13:52, T.F. wrote:

    > znalezione w sieci (luty'08):
    > "Przedział tej prowizji jest od 50 do 1500 zł."

    i jeszcze:

    "jezeli chodzi o transfery to dostajesz: prowizje od skladki
    max 350 zl oraz prowizje od transferu i oscyluje to w granicach 400
    zł. "

    oraz

    "Średnia stawka za przepisanie przyszłego emeryta z to ok. 700-750 zł.
    Do tego dochodzi dodatkowo pewien procent od wysokości środków, jakie
    zgromadził na swoim koncie emerytalnym. Przy prowizji rzędu 1,5% - 2% do
    kieszeni agenta może wpłynąć dodatkowy 1 tys. złotych."

    cieszesiezemoglempomoc :-)

    --
    T.F.

  • 22. Data: 2011-01-15 14:13:54
    Temat: Re: ING
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-15 02:26, Tomasz Opalski pisze:

> [...]
    > natomiast co do nie podpisania to, z tekstu wynika coś innego:
    >
    > - Pytałam czy ponoszę jakieś konsekwencje podpisania tego dokumentu, ale
    > usłyszałam, że podpisujemy to tylko do celów edukacyjnych - relacjonuje
    > Katarzyna Bianga, licealistKa z Wejherowa.
    >
    > To byli maturzyści, może zbyt ufni i z całą pewnością naiwni, ale pełnoletni.
    > Niestety w naszym społeczeństwie pokutuje jakieś staroświeckie przekonanie,
    > że banki są instytucjami zaufania publicznego, a tymczasem, to sa spółki
    > prawa handlowego, których zakresem usługi jest pieniądz...

    Uciekłam z ING jak mi 2 razy (2008 i 2009 rok) pieniądze na moje konto w
    ING wpłynęły/ING je zaksięgował dopiero 24 grudnia, kiedy już sklepy
    zaczynano zamykać.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-01-15 15:07:07
    Temat: Re: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości
    >
    > Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na
    > wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie
    > także skurwielem.

    Czyli gestapowcy przejawiający własną inicjatywę w torturowaniu też są
    niewinni?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2011-01-15 16:01:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Ba, nawet pracownicy są o tym święcie przekonani. Jak w Polbanku
    > poprosiłem o kawałek karteczki do zasłonięcia hasła abonenckiego na
    > kserowanej umowie z Erą, to się babka na mnie dziwnie spojrzała i wyjechała

    Po co w Polbanku zostawiałeś kopie umowy z Erą?

    a.

  • 25. Data: 2011-01-15 16:47:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:01:34 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Po co w Polbanku zostawiałeś kopie umowy z Erą?

    Jakiś analityk sobie wymyślił, że potrzebuje. Do karty Polbank-Era.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2011-01-15 22:18:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > hipotetycznie liczac nawet po 10zl za konto, to w sumie jest jakies
    > 2kpln prowizji - czyli za 2kpln co poniektory pracownik ing oszuka
    > klienta.
    > ale nie wiem i nie sadze czy dostaja az 10pln/konto, wiec ta kwota
    > zapewne jest nizsza...

    imho jest wyzsza, i to sporo - ja stawiam na 200pln :)

    ps
    play za nagonke na 250zl daje konsole ps3 (warta ok 1300zl)

    nie chcialem tego pisac, ale co tam:
    - chyba sadzisz po sobie :P

  • 27. Data: 2011-01-15 22:19:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ile on z tego przejścia by miał że ryzykuje zepsucie całkiem bliskiej
    > znajomości. Przy czym ryzyko jest duże, bo jak się nie odczepi (a nie
    > wygląda na to), to w końcu będę musiał mu powiedzieć jak żałosne jest to
    > o co mnie prosi.

    kumpela w CU miala 100-150zl za "glowe"

  • 28. Data: 2011-01-15 22:23:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > mBank płaci klientom 50PLN za skuteczne polecenie ich kiepskiego konta,
    > więc możliwe że zawodowy naciągacz ma podobne stawki.

    ...ale trzeba zaznaczyc, ze to mBankowe to jest "trudne" 50zl -
    - w przeciwienstwie do "latwych" 50zl oferowanych swego czasu
    przez Allianza czy filmowego Obelix'a :)

  • 29. Data: 2011-01-15 22:24:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pocztowy też płaci pracowniczkom PP 50zł od klienta któremu założą konto.
    > Ostatnio nawet babka w okienku była tak zdesperowana że chciała się ze mną
    > podzielić tą premią ale odmówiłem :P

    a ladna chociaz byla? :)

  • 30. Data: 2011-01-15 22:28:59
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Powinno to byc przepchane przez sad i po kilka tysi PLN dla kazdego ucznia
    za tzw. 'straty moralne' czy jak to tam nazywaja. Skonczy sie pewnie na
    przeprosinach rzecznika i dalej bedzie jakby nigdy nic...

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    > ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-
    uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html