  • 1. Data: 2011-01-14 16:24:39
    Temat: Kredyt odnawialny/deben w Inteligo dziwne...
    Od: "nanomik" <n...@h...com>

    Mam konto w Inteligo, w sumie od samego początku istnienia tego banku.
    Przez 2-3 lata uzywałem go intensywnie placac karta i zasilajac konto.
    Pozniej przestalem uzywac go jako konta glownego ale od czasu do czasu robie
    zasilenei rzedu kilku tys. Od samego poczatku mialem w nim debet 1600zl. Juz
    kilka lat temu gdy uzywalem tego konta probowalem podnies ten limit na 2
    tys. ale wypelniajac dane czegokolwiek bym nie podal wyskakiwalo ze nie mam
    mozliwosci powiekszenia limitu. Teraz chcialem zgodnie z reklama miec limit
    odnawialny do 10 tys. Podalem dane i oczywiscie system wywala ten sam
    komunikat. Podstawilem tez dane ze chce limit 1700zl nie mam innych obciazen
    a jako zarobki wstawilem 8 tys. netto. Czyli podaje zarobki z sufitu,
    wnioskuje o limit 100zl wiekszy i system wyrzuca mi ze nie moge powiekszyc
    limitu. Czy mam tam zalozona jakas blokade? O co moze chodzic, przeciez
    odrazu widac ze system nie probuje nawet nic przeliczac i weryfikowac. BIK
    mam czysty tzn. zadnych zlych wpisow, wszystkie kredyty splacane terminowo,
    kilkanascie juz zamknietych.
    Miesliscie cos podobnego, jak pozbyc sie tej blokady?

  • 2. Data: 2011-01-14 18:12:25
    Temat: Re: Kredyt odnawialny/deben w Inteligo dziwne...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/14/2011 10:24 AM, nanomik wrote:
> [...]
    > kilkanascie juz zamknietych.
    > Miesliscie cos podobnego, jak pozbyc sie tej blokady?

    ty sądzisz, ze jak wpiszesz sobie jakie masz zarobki, to to jest
    gdziekolwiek brane pod uwagę po za ewentualnym doniesieniem do
    prokuratury, ze zlozyles fałszywe oświadczenie celem wyłudzenia debetu
    jak go przestaniesz spłacać w terminie.

    Nie masz regularnych wpływów na konto i zadnego debetu nie dostaniesz,
    choćbyś nawet raz na rok 100 tys przelewał.

  • 3. Data: 2011-01-14 18:46:42
    Od: "nanomik" <n...@h...com>

> [...]
    > gdziekolwiek brane pod uwagę po za ewentualnym doniesieniem do
    > prokuratury, ze zlozyles fałszywe oświadczenie celem wyłudzenia debetu jak

    najpierw podawalem realne, pozniej zaczalem obnizac o kwote wnioskowanego
    debetu do takiej ktora jest o 100 wieksza od obecnej. Pomimo tego system z
    automatu odmawial. Nic nie chce wyludzac, zeby sprawdzic czy odrzuca mnie z
    automatu czy przez zbyt niskie dochody probowalem wyczuc jak dziala ten
    automat.

    > Nie masz regularnych wpływów na konto i zadnego debetu nie dostaniesz,
    > choćbyś nawet raz na rok 100 tys przelewał.

    skad ta pewnosc? W innym banku mam martwe konto od 4 lat i mimo ze
    przeprowadzam tam kilka operacji rocznie przyznali mi debet mimo ze wowczas
    moje dochody nalezaly do niskich.

  • 4. Data: 2011-01-14 19:25:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-14 19:46, nanomik pisze:

> [...]
    > automatu czy przez zbyt niskie dochody probowalem wyczuc jak dziala ten

    Nie pomyślałeś, że "ten automat" może też pamiętać i analizować
    poprzednio wprowadzone we wnioskach dane? Chociażby po to, żeby
    uniemożliwić prostą analizę wyników w stosunku do wprowadzonych danych.