  • 41. Data: 2011-01-18 09:46:21
    Temat: Re: ING
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

> [...]
    > natomiast co do nie podpisania to, z tekstu wynika coś innego:
    >
    > - Pytałam czy ponoszę jakieś konsekwencje podpisania tego dokumentu, ale
    > usłyszałam, że podpisujemy to tylko do celów edukacyjnych - relacjonuje
    > Katarzyna Bianga, licealistKa z Wejherowa.
    >
    > To byli maturzyści, może zbyt ufni i z całą pewnością naiwni, ale
    > pełnoletni.
    > Niestety w naszym społeczeństwie pokutuje jakieś staroświeckie
    > przekonanie,
    > że banki są instytucjami zaufania publicznego, a tymczasem, to sa spółki
    > prawa handlowego, których zakresem usługi jest pieniądz...

    Nie zmienia to sprawy, że woli założenia konta nie wyrazili tym podpisem

  • 42. Data: 2011-01-20 15:43:23
    Temat: Re: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jan 2011 22:44:42 +0100, w <igqg4b$qmv$1@node1.news.atman.pl>,
    "wiatrak" <w...@y...pl> napisał(-a):

    > Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki,
    > że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także
    > skurwielem.

    A miałem zakładać oddzielny wątek dla ING.

    Byłem tam dziś załatwić dwie sprawy. Nic nie załatwiłem (jednej nie_da_sie,
    drugą da się, ale w innym oddziale).
    Rozmowa była taka, że ja o moich sprawach, a pani o koncie edirect jakie to
    świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

    Chyba przejdę się do nich, ale już tylko jeden raz...

  • 43. Data: 2011-01-20 16:12:58
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-20 16:43, r...@k...pl pisze:

    > świetne. I że mogę taniej kupić jakąś... POZIOMICĘ LASEROWĄ (po ch.. mi to???).

    No, nie bądź taki...
    Fajnie jest mieć poziomicę, zwłaszcza laserową, zwłaszcza taniej :)
    Będziesz przynajmniej mógł precyzyjnie i laserowo sprawdzić, czy masz
    wzwód powyżej, czy poniżej poziomu :)
    Kobity się ucieszą.
    Fajnie jest mieć taki bank. :)

    --