  • 1. Data: 2011-01-14 17:54:11
    Temat: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zdrowie 24h to nielimitowany dostęp do lekarzy, brak kolejek i szeroki zakres
    badań.

    Czy ktoś to zgłębiał i może podzielić się ze mną informacjami czy spostrzeżeniami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-01-14 19:21:26
    Temat: Re: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    > Zdrowie 24h to nielimitowany dostęp do lekarzy, brak kolejek i szeroki
    > zakres badań.
    >
    > Czy ktoś to zgłębiał i może podzielić się ze mną informacjami czy
    > spostrzeżeniami?

    O, wyjątkowo znowu wdam się z Tobą w dyskusję, bo to wygląda na temat
    (ale kto tam zna szczyt Twoich możliwości), w którego nie da się
    wmieszać JP II w żaden rozsądny sposób.

    Spytaj przez jakie placówki obsługiwane jest to ubezpieczenie- jeśli
    grupa LuxMed (cała), to generalnie polecam, chociażby dlatego, że jest
    ich dużo (jestem tam ubezpieczany już ładnych kilka lat i jak na razie
    było OK ).
    Jeśli cokolwiek innego- i tak podaj nazwę na grupie, na pewno ktoś
    doradzi, z prywatnych mam doświadczenie tylko z LuxMedem.
    Czy interesuje Cię również to jak wygląda sam serwis w takich placówkach?

    Michał

  • 3. Data: 2011-01-14 19:46:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-14 20:21, "Michał K." pisze:
    > O, wyjątkowo znowu wdam się z Tobą w dyskusję, bo to wygląda na temat
    > (ale kto tam zna szczyt Twoich możliwości), w którego nie da się
    > wmieszać JP II w żaden rozsądny sposób.

    Zdziwilbys sie.

  • 4. Data: 2011-01-15 23:09:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Michał K."" 4d30a239$0$2486$6...@n...neostrada.pl

    > Spytaj przez jakie placówki obsługiwane jest to ubezpieczenie- jeśli

    Spytałem -- w Centrum Damiana.

> [...]
    > jak na razie było OK ).
    > Jeśli cokolwiek innego- i tak podaj nazwę na grupie, na pewno ktoś

    Centrum Damiana i Eskulapy.

    > doradzi, z prywatnych mam doświadczenie tylko z LuxMedem.
    > Czy interesuje Cię również to jak wygląda sam serwis w takich placówkach?

    Tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Rozmowa lekarza z informatykiem...

    -- Chciałbym Cię zatrudnić u siebie.

    -- Nie stać Cię na mnie.

    -- A ile chcesz zarabiać?

    -- Tyle, aby móc leczyć się u Ciebie.

    -- Istotnie, nie stać mnie na sponsorowanie

    takiej ekstrawagancji czy rozrzutności.

    To taka parafraza kwadratowa rozmowy namurnej.

    -- Hans, o czym ty rozmyślasz?

    -- O tym samym, co Ty.

    -- Więc muszę Cię zastrzelić, bo nie wolno

    nikomu rozmyślać o ucieczce do WestBerlina.

  • 5. Data: 2011-01-16 01:46:47
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    > ""Michał K."" 4d30a239$0$2486$6...@n...neostrada.pl

    > Spytałem -- w Centrum Damiana.

    > Centrum Damiana i Eskulapy.

    To trzeba niestety czekać na opinie kogoś innego, ja o takich nawet nie
    słyszałem :)

    > Tak.

    Na podstawie grupy LuxMed, krótka charakterystyka ciekawych rzeczy dla
    kogoś, kto nigdy nie korzystał z prywatnej opieki:
    - Bez skierowań do zdecydowanej większości specjalistów
    - Wizyta umawiana na jednej infolinii lub przez Internet, od razu z
    potwierdzeniem terminu. Terminy do większości specjalistów max
    kilkudniowe (zdarza się na ten sam dzień), interniści/ rodzinni nawet na
    kilka godzin do przodu są dostępni.
    - Zazwyczaj brak opóźnień w/s do umówionej godziny, max 10-15 minut (ale
    to zdarzyło się tylko raz)
    - Lekarze podchodzą do tematu konkretnie, fachowo.
    - Badania krwi/testy robione na poczekani- po wypisaniu kartki papieru
    od specjalisty-, najwyżej po "doczekaniu się" na swoją kolej do pokoju
    zabiegowego.
    - Wizyty domowe oraz możliwość wezwania karetki 24h (w dużych miastach)
    - Możliwość składania reklamacji

    Michał

  • 6. Data: 2011-01-16 02:18:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/15/2011 7:46 PM, "Michał K." wrote:

> [...]
    > zabiegowego.
    > - Wizyty domowe oraz możliwość wezwania karetki 24h (w dużych miastach)

    najbardziej z tego wszystkiego podoba mi sie brak obsuwy przy terminach.
    Do szału doprowadza mnie wizyta na godz 10.15 odbyta o 11.30.
    Zdarzyło mi sie zrobić w tył zwrot, z czego pewnie wszyscy byli zadowoleni.
    Wizyty domowe tez nie wszyscy chca swiadczyc. jesli maja i nie polega to
    na zniechęceniu dzwoniacego do bólu to fajnie.

    Reszta to w zasadzie standard oczekiwań i nie wyobrażam sobie, zeby
    mogło być inaczej.

    Pytanie jeszcze o standard dookoła i w środku.

    Korzystałem kiedyś z usług podobnej grupy i szlag mnie trafił.
    Parkingu brak.
    Krzeseł na korytarzu brak, organizacji brak, tłum ludzi w kolejce do
    rejestracji, tu sie rejestruje, tam sie płaci, z potwierdzeniem zapłaty
    trzeba wrócić. Ludzie wracają, ci w kolejce wkurzeni, bo nie rozumieją
    czemu babka co chwile obsługuje kogoś podchodzącego z boku.
    Drzwi zamknięte, 5 osób czeka podpierając ścianę. Lekarza nie ma,
    wiadomo korki w mieście.
    Przeszedł za chwile koło wszystkich, ani me ani be do nikogo mimo, ze
    wiedział, ze wszyscy do niego. Wszedł zatrzasnął drzwi i tyle.
    Za 5 minut juz z kubkiem herbaty w ręce otworzył drzwi, powiedział
    proszę i zrobił w tył zwrot.
    No i mieli jednorazowego pacjenta.

  • 7. Data: 2011-01-16 10:10:17
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2011-01-16 03:18, witek pisze:

    > najbardziej z tego wszystkiego podoba mi sie brak obsuwy przy terminach.

    JEŚLI jest obsuwa to dlatego, że poprzednia konsultacja przeciąga się
    ponad "standardowy" czas i, no cóż, trwa to kilka minut najwyżej. Wiem,
    że jeśli konsultacja faktycznie musi potrwać dłużej niż przewidziane-
    bodajże- 30min, to lekarz sugeruje umówienie się na następny termin.

    > Do szału doprowadza mnie wizyta na godz 10.15 odbyta o 11.30.

    Za coś takiego w LuxMedzie reklamacja jak stąd do NYC.

    > Reszta to w zasadzie standard oczekiwań i nie wyobrażam sobie, zeby
    > mogło być inaczej.
    >
    > Pytanie jeszcze o standard dookoła i w środku.

    Na podstawie placówek w Krakowie i raz w Warszawie- całkiem
    sympatycznie, szczególnie do gustu przypadło mi CM LIM, jeśli chodzi o
    standard wykończenia budynku, tego jak ubrany jest pracownik i ogólnie
    ;) Wiadomo, brak porównania do większości NFZtowych placówek, chociaż
    może teraz tam jest lepiej niż dawniej, nie wiem, bo już ładnych kilka
    lat nie korzystam.

    > Korzystałem kiedyś z usług podobnej grupy i szlag mnie trafił.
    > Parkingu brak.

    Z tym to nawet w Krakowie różnie bywa, trudno, żeby w popularnej
    lokalizacji w centrum (tzw. Herbewo przy al. Słowackiego) był dla
    klientów osobny parking, za dobrze by było :) Natomiast w placówkach
    poza centrum parking owszem jest.

    Michał

  • 8. Data: 2011-01-17 22:02:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Michał K."" 4d324e0a$0$2439$6...@n...neostrada.pl
    "witek" igtkh5$dfv$1...@i...gazeta.pl

    Na razie dziękuję za wypowiedzi obu Panów i proszę o ewentualne
    inne wypowiedzi. Dostęp do netu mam utrudniony z uwagi na fakt
    oswojenia się dzikich łączy (z ponad 50 sieci każda jest jakoś
    zabezpieczona) i z powodu zagipsowania mojej prawej ręki, dlatego
    odpowiedzi moje (delikatnie ujmując) nie są natychmiastowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-01-18 01:19:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Michał K."" 4d32c40c$0$2442$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > faktycznie musi potrwać dłużej niż przewidziane- bodajże- 30min,
    > to lekarz sugeruje umówienie się na następny termin.

    Jeśli ja mam obsuwę'' u alergologa, dzwonią do mnie i proponują inną godzinę.

> [...]

    > NFZtowych placówek, chociaż może teraz tam jest lepiej niż
    > dawniej, nie wiem, bo już ładnych kilka lat nie korzystam.

    Jest różnie. Czasami bardzo dobrze, czasami bardzo źle.

    > Z tym to nawet w Krakowie różnie bywa, trudno, żeby w popularnej
    > lokalizacji w centrum (tzw. Herbewo przy al. Słowackiego) był
    > dla klientów osobny parking, za dobrze by było :)

    Więc jak mają tam dotrzeć? Tramwajem?

  • 10. Data: 2011-01-18 14:26:37
    Od: MattS <m...@m...ms>

    On Mon, 17 Jan 2011 23:02:00 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]
    > zabezpieczona) i z powodu zagipsowania mojej prawej ręki, dlatego
    > odpowiedzi moje (delikatnie ujmując) nie są natychmiastowe.

    Polecam przeczytać dokładnie warunki ubezpieczenia.
    Obejrzałem warunki ubezpieczenia oferowanego przez Multi i widzę mnóstwo
    ograniczeń. Podejrzewam, że oferta mbanku jest taka sama.

    1. Lista placówek jest dosyć uboga. Jest CM Lim, ale Lim w wielu miastach
    nie ma placówek. Nie ma Luxmed ani innych placówek z grupy Luxmed.
    2. Ubezpieczenie obejmuje tylko wymienione specjalizacje lekarskie. W
    wariancie "komfortowym" jest ich tyle co kot napłakał. W wariancie
    "maksymalnym" jest ich trochę więcej, ale nadal skromnie. Dla osób, które
    mają dzieci oferta Multi w ogóle odpada, bo lista specjalistów dziecięcych
    jest żałośnie krótka.
    3. Przy rezerwacji wizyty, to nie Ty wybierasz placówkę, to ubezpieczyciel
    wybiera placówkę w Twoim mieście. To jest poważny minus w porównaniu do
    innych ofert.
    4. Jeśli ubezpieczyciel nie jest w stanie zapewnić wizyty lekarskiej,
    możesz skorzystać z dowolnej innej placówki, ale limity refundacyjne są
    niewielkie, 70 zł za specjalistę. Ponadto musisz wysłać papiery pocztą a
    zwrot środków do 30 dni.
    5. Wizyty domowe muszą być zaakceptowane przez ubezpieczyciela przed
    wizytą, co w praktyce sprowadza się do tego, że wizyt domowych praktycznie
    nie ma. Jeśli jesteś w stanie pojechać do placówki to wizyta domowa nie
    zostanie zaakceptowana. Jeśli Twój stan wymaga pilnej interwencji
    medycznej, to zgodnie z warunkami ubezpieczenia musisz skorzystać z
    pogotowia ratunkowego.

    Dla porównania podam warunki jakie posiadam w ubezpieczeniu zdrowotnym,
    które mam wykupione w jednej z firm ubezpieczeniowych.
    1. Lista placówek znacznie szersza, poza grupą Lux-med obejmuje m.in.
    placówki Enel-Med.
    2. Dowolna specjalizacja lekarska, bez żadnych ograniczeń.
    3. Wybierasz dowolną placówkę z dostępnych w pakiecie i nic nie płacisz za
    wizytę lub idziesz do dowolnego lekarza w Polsce (bez pytania
    ubezpieczyciela o zgodę), płacisz i dostajesz zwrot zgodnie z limitami
    refundacyjnymi.
    4. Limit na konsultację lekarską u specjalisty (w placówce poza pakietem)
    - 90 zł. Mało ale i tak lepiej niż w Multi. Do tego wystarczy wysłać skany
    mailem aby dostać zwrot. Przetestowane - działa.
    5. Wizyty domowe zamawiasz bezpośrednio w placówce (np. Lim), bez pytania
    ubezpieczyciela o zgodę. Przetestowane - działa.

    Osobiście polecam sprawdzenie oferty firm ubezpieczeniowych, mają dużo
    lepszą ofertę niż ta w mbanku/Multi.

    Pozdrawiam,
    Matt