  • 1. Data: 2010-08-02 08:37:52
    Temat: ING online leży.
    Od: " arkadio" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wyświetla się komunikat, że trwają prace konserwacyjne. Ciekawe kiedy wrócą do
    żywych.

  • 2. Data: 2010-08-02 08:59:05
    Temat: Re: ING online leży.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " arkadio" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i36050$jl9$...@i...gazeta.pl...
    > Wyświetla się komunikat, że trwają prace konserwacyjne. Ciekawe kiedy
    > wrócą do
    > żywych.

    Dziwne, ja cały czas jestem zalogowany, normalnie wykonują się operacje.
    Rzecznik ING potwierdził jednak, że system jest w trakcie awarii, ciekawe.

  • 3. Data: 2010-08-02 21:10:08
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 08:37:52 +0000 (UTC), arkadio napisał(a):

    > Wyświetla się komunikat, że trwają prace konserwacyjne. Ciekawe kiedy wrócą do
    > żywych.

    A mi w piatek podczas proby placenia karta debetowa 4 razy terminal odrzucil
    pin twierdzac, ze bledny. Gdy dalem druga karte sytuacja sie powtorzyla.
    Dopiero karta PeKaO przeszla.
    Dzis juz wszystko bylo w porzadku. Dziwne rzeczy dzieja sie w ING.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2010-08-03 08:18:57
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    arkadio <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Wyświetla się komunikat, że trwają prace konserwacyjne. Ciekawe kiedy wrócą do
    > żywych.

    To dziś jakaś epidemia: Polbank też leży i kwiczy.