  • 1. Data: 2010-08-01 19:53:46
    Temat: Alior - wypłata z bankomatu.
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Mam przyznany limit debetowy w ww banku.
    Właściwie to z niego nigdy nie korzystałem.
    Dziś nadszedł ten dzień w którym był mi potrzebny.
    Chciałem wypłacić z bankomatu PEKAO kwotę większą o 600 PLN niż saldo
    księgowe.
    Bankomat zwrócił informację : " Za mał0 środków , spróbuj mniejszą kwotę"
    czy coś w tym rodzaju.
    Pomyślałem kasa się skończyła w bankomacie. Poszedłem do drugiego też
    PEKAO i ten sam komunikat.
    Sprawdzam online i limit debetowy mam + saldo księgowe.
    Co jest grane ? Czemu nie moge wypłacić większej kasy ?
    Ależ mnie wk....a ten bank.:(