  • 1. Data: 2010-08-01 18:26:13
    Temat: Oferta kredytu hipo plus fundusz inwestycyjny
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Witam,
    getin proponuje do kredytu hipotecznego fundusz opakowany w ubezpiecznie na
    zycie.
    15 lat po 180 pln mies.i 6700 na start, za to obnizona prowizja i rata
    mniejsza o 80-90 pln.
    wg wstepnych wyliczen po 15 latach z 33 tys. ma byc niby ok. 140 tys czyli
    niby moznaby splacic duza pozostalosc kreski,
    ja mam swoje zdanie na ten temat a jakie jest Wasze zdanie? :)

    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2010-08-01 19:32:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-01 20:26, wromek wrote:
> [...]
    > niby moznaby splacic duza pozostalosc kreski,
    > ja mam swoje zdanie na ten temat a jakie jest Wasze zdanie? :)

    czy to nie pareto albo cos w tym stylu? tam masz gwarancje jedynie
    kapitalu - to struktura - czyli po 15 latach jak cos pojdzie nie tak
    dostaniesz nominalnie tyle ile wplaciles. Czyli baaardzo malo
    (inflacja). Oczywiscie masz szanse zarobic, no ale... gwarancji na
    pismie Ci nikt nie da.
    Osobiscie baaaardzo bym sie nad takim rozwiazaniem zastanowil. Pamietaj,
    ze to dodatkowe zobowiazanie obok kredytu, z ktorego nie mozesz zrezygnowac.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/