  • 1. Data: 2021-01-05 12:32:34
    Temat: IDEA czy jest teraz sens zakladac lokate?
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com>

    Cześć,
    pytanie brzmi: czy teraz jest sens zakładać lokatę w Idea Bank?

    Wcześniej nie odważyłabym się w Getin/Idea/Open. Teraz Idea Bank przejęty został
    przez PeKaO. Na stronie Idea jest wciąż lokata 2,9%.

    Założenie:
    zakładam lokatę na stronie Idea, na 2,9% (o ile to prawdziwa inf, a nie jakaś
    pozostałość).
    Idea jest teraz PekaO.
    Za 3 miesiące wypłacam po zakończeniu - wypłacam z odsetkami 2,9%, z dużego banku
    Pekao.

    Czy coś źle zrobiłam w tym gdybaniu?

    W Idei bym się nie odważyła ulokować 10 czy 50 tysięcy, ale w PeKaO już tak.
    Majka

  • 2. Data: 2021-01-05 13:29:28
    Temat: Re: IDEA czy jest teraz sens zakladac lokate?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    kawalerka poznan.winogrady w
    oups.com>:

    > Założenie:
    > zakładam lokatę na stronie Idea, na 2,9% (o ile to prawdziwa inf, a nie jakaś
    pozostałość).

    I cały misterny plan wPISdu...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-01-05 13:53:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, January 5, 2021 at 12:32:36 PM UTC+1, kawalerka poznan.winogrady wrote:
> [...]
    >
    > Założenie:
    > zakładam lokatę na stronie Idea, na 2,9% (o ile to prawdziwa inf, a nie jakaś

    Wszystkie (2) lokaty w Idea: 0.1%

    witrak()

  • 4. Data: 2021-01-05 14:03:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 04:53:26 -0800 (PST), witrak() napisał(a):

    > Wszystkie (2) lokaty w Idea: 0.1%

    Powiem więcej, choć w zasadzie mniej: 0.01%

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-01-05 16:54:14
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 05.01.2021 o 12:32, kawalerka poznan.winogrady pisze:
    > przez PeKaO.
    > Idea jest teraz PekaO.
    > z dużego banku Pekao.

    Wydajemisię, że pisownia "PeKaO" istniała przez chwilę na początku lat
    dwutysięcznych. Około 2005 zostałem lekko upomniany (to taki eufemizm)
    przez ich pracownika, z którymi mieliśmy kontakty biznesowe, żeby już
    tak nie pisać.
    https://media.pekao.com.pl/ -> wyłącznie pisownia "Pekao".

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2021-01-05 19:11:44
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > dwutysięcznych. Około 2005 zostałem lekko upomniany (to taki eufemizm)
    > przez ich pracownika, z którymi mieliśmy kontakty biznesowe, żeby już

    Oj tam, ważne, żeby było wiadomo, o co chodzi. ,,Pekao", ,,PeKaO", ,,Żubr"
    - wiadomo, ,,PKO BP", ,,PKO BP SA" - też nie budzi wątpliwości, nawet samo
    ,,PKO" w piśmie - też nie powinno być mylące. Ale ,,PKO SA" to już
    kontrowersyjne.

    A ,,PeKaO" wywodzi się od historycznej nazwy ,,Polska Kasa Opieki", w
    sumie dość myląca nazwa jak na instytucję stworzoną do wysysania dolarów
    z polonii.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2021-01-05 20:12:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 05.01.2021 o 19:11, Grzexs pisze:

> [...]
    >
    > A ,,PeKaO" wywodzi się od historycznej nazwy ,,Polska Kasa Opieki", w
    > sumie dość myląca nazwa jak na instytucję stworzoną do wysysania dolarów

    Żeby było śmieszniej, na "bonach pekao" z czasów PRL bank "Polska Kasa
    Opieki S.A." miał logo "Pekao" (przez duże P z globusem), ale skrót "PKO
    S.A.".

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /8/8c/Bon_towarowy_PeKaO_-_1_cent.jpg/640px-Bon_towa
    rowy_PeKaO_-_1_cent.jpg?uselang=pl

    MJ

  • 8. Data: 2021-01-07 16:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 03:32:34 -0800 (PST), kawalerka poznan.winogrady
    napisał(a):
    > pytanie brzmi: czy teraz jest sens zakładać lokatę w Idea Bank?
    > Wcześniej nie odważyłabym się w Getin/Idea/Open. Teraz Idea Bank przejęty został
    przez PeKaO. Na stronie Idea jest wciąż lokata 2,9%.

    Wczesniej tez mialy gwarancje BFG.

> [...]
    >
    > Czy coś źle zrobiłam w tym gdybaniu?
    >
    > W Idei bym się nie odważyła ulokować 10 czy 50 tysięcy, ale w PeKaO już tak.

    Pekao widac tez na to wpadl, bo dzis juz nie ma takich ofert.
    Tzn w serwisie nie ma, na stronie glownej banku ... tez juz nie ma,
    moze google znajdzie stara strone ofert ... ciekawe co bedzie, jak
    zadziala ...

    Ostala ci sie lokata powitalna ...

    J.

  • 9. Data: 2021-01-07 18:06:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 20:12:19 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Żeby było śmieszniej, na "bonach pekao" z czasów PRL bank "Polska Kasa
    > Opieki S.A." miał logo "Pekao" (przez duże P z globusem), ale skrót "PKO

    i male k

    > S.A.".
    >
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /8/8c/Bon_towarowy_PeKaO_-_1_cent.jpg/640px-Bon_towa
    rowy_PeKaO_-_1_cent.jpg?uselang=pl

    Ciekawe ... istotnie PKO S.A. ...
    -"pekao" oficjanie nie istnialo, pelna nazwe podali, skrot mogl byc
    tylko jeden. Choc to "Pekao" bylo powszechnie znane, w tym na
    zachodzie.

    -konkurencyjne PKO nie bylo jeszcze bankiem, a moze nie S.A.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Powszechna_Kasa_Oszcz%
    C4%99dno%C5%9Bci_Bank_Polski

    bankiem niby byla, choc od 1975 - NBP ...

    J.

  • 10. Data: 2021-01-10 00:10:06
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Powszechna_Kasa_Oszcz%
    C4%99dno%C5%9Bci_Bank_Polski

    > bankiem niby byla, choc od 1975 - NBP ...

    Pamiętam, jak w miejscu na nazwę banku w papierowych dokumentach pisało
    się ,,NBP I O. PKO Gdańsk".

    --
    Grzexs