  • 61. Data: 2021-05-14 11:59:49
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Nie przeszkadza, ale takie wypowiedzi publikowac, majac pelno BTC?
    > Najpierw warto sprzedac :-)

    Jakby chciał sprzedac BTC za poltora miliarda dolarów to nie musi nic
    publikować. Kurs i tak zjedzie.
    Poza tym nie rozumiesz tego ze publikujac coś takiego o btc spda
    wszystko inne.
    Moze wcale nie chciał dokupić btc? Moze sokupił DOGE? Moze ETH?

    Ale widac ze historia z manipulacjami kursem Tesli nic go nie nauczyła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 62. Data: 2021-05-14 15:19:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 14 May 2021 09:59:49 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > I tak od 10 lat ta sama spiewka...
    > Za bitcoinem stoi idea całego blockchaina.

    Idea moze i jest piekna (choc mi sie wydaje troche glupia, ale
    przyznaje ze nie wiem dokladnie jak to dziala), ale to ciagle tylko
    Idea.

    > Oczywiscie sam bitcoin jest tylko symbolem.
    > A co stoi za magazynowaniem złota?

    Jakos tak zloto zawsze pewna wartosc mialo, mniejsza lub wieksza, ale
    mialo. Do tego stosowane w technice, wiec popyt bedzie.

    A BTC ... Musk oglosi, ze bedzie przyjmowal - to bedzie choc Tesle
    mozna kupic. Oglosi ze nie bedzie ... to co bedzie mozna kupic?

    Za innymi tez nic nie stoi :-(

    J.

  • 63. Data: 2021-05-14 19:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Idea moze i jest piekna (choc mi sie wydaje troche glupia, ale
    > przyznaje ze nie wiem dokladnie jak to dziala), ale to ciagle
    > tylko Idea.

    No kurwa piekne. Kwintesencja JF. Nie wiem ale powiem ze głupie...
    Nie, blockchain to nie tylko idea. To jak najbardziej praktyczne
    zastosowania.

    > Jakos tak zloto zawsze pewna wartosc mialo, mniejsza lub wieksza,
    > ale mialo. Do tego stosowane w technice, wiec popyt bedzie.

    Aha, zawsze miało wartosc wiec ma wartosc.
    No genialne.

    > A BTC ... Musk oglosi, ze bedzie przyjmowal - to bedzie choc Tesle
    > mozna kupic. Oglosi ze nie bedzie ... to co bedzie mozna kupic?

    Zapomnij o BTC jako walucie. Kupowanie badz nie czegokolwiek za BTC to
    tylko marketing dla dzieci.
    Skup sie na blockchainie jako technologii.

    > Za innymi tez nic nie stoi :-(

    Aha, no w koncu 2 zdania wyzej napisałes ze nie wiesz co to jest ale
    wiesz ze to nie działa. Miszzzczuuuuu! ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 64. Data: 2021-05-14 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > A myslisz, ze zaryzykowal zakup wiekszej ilosci BTC i to, ze one
    > moga nagle upasc ?

    Poltora miliarda dolarów to jest dla ciebie juz wieksza ilosc czy
    jeszcze drobniaki?

    No to chyba oczywiste...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 65. Data: 2021-05-14 20:11:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 14 May 2021 17:59:50 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No kurwa piekne. Kwintesencja JF. Nie wiem ale powiem ze głupie...

    Zeby potwierdzic swoje podejrzenia musialbym przestudiowac
    dokumentacje. A to jednak grubszy dokument.

    > Nie, blockchain to nie tylko idea. To jak najbardziej praktyczne
    > zastosowania.

    Napisz mi, ze sie myle: w tym systemie musi byc pamietana kazda
    transakcja od zawsze. I jak zaplace komus 0.001 BTC, to na wieki
    gdzies bedzie ten przelew zapisany, i jeszcze prowizja.
    Dziwne, ze sie ten system nie zapchal do tej pory ..

    Ale ja do tej praktyki nie wnikam - mnie interesuje, co moge kupic za
    te bitcoiny ...

    > Aha, zawsze miało wartosc wiec ma wartosc.
    > No genialne.

    Tak szybko elegantki nie zrezygnuja z bizuterii, ani elektronika ze
    zlocenia stykow.

    Moze jakby jakis zloty meteor spadl, lub nowe olbrzymie zloza wykryto.

    A kiedy minie moda na BTC?

    > Zapomnij o BTC jako walucie. Kupowanie badz nie czegokolwiek za BTC to
    > tylko marketing dla dzieci.
    > Skup sie na blockchainie jako technologii.

    No to blockchain moze i dobry jest, ale czy ma cos wspolnego z kursem
    BTC ?

    > Aha, no w koncu 2 zdania wyzej napisałes ze nie wiesz co to jest ale
    > wiesz ze to nie działa. Miszzzczuuuuu! ;-DDD

    Co nie zmienia faktu, ze ich wartosc jest bardzo złudna.

    Przestepcom sie bardzo przydaja ? :-)

    J.

  • 66. Data: 2021-05-15 05:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Zeby potwierdzic swoje podejrzenia musialbym przestudiowac
    > dokumentacje. A to jednak grubszy dokument.

    Spoko, tylko piszac nie znam sie ale wypowiem sie wykazujesz sie
    ignorancja.

> [...]
    > Dziwne, ze sie ten system nie zapchal do tej pory ..
    >
    > Ale ja do tej praktyki nie wnikam - mnie interesuje, co moge kupic

    A co mozesz kupić za złoto?
    A co mozesz kupić za akcje tesli czy cdprojekt?

    > Tak szybko elegantki nie zrezygnuja z bizuterii, ani elektronika
    > ze zlocenia stykow.

    Naprawde uwazasz ze wysoka wartosc złota wynika z jego zastosowania?
    Nie sadzisz, ze gdyby tak było to złoto byłoby uzywane a nie
    magazynowane?

    > Moze jakby jakis zloty meteor spadl, lub nowe olbrzymie zloza
    > wykryto.
    >
    > A kiedy minie moda na BTC?

    Na BTC czy na blockchain?

    > No to blockchain moze i dobry jest, ale czy ma cos wspolnego z
    > kursem BTC ?

    To tak jak byś napisał: auta elektryczne to nawet dobre sa tylko czy to
    ma coś wspolnego z cena akcji tesli?

    > Co nie zmienia faktu, ze ich wartosc jest bardzo złudna.

    Jak wielu rzeczy. Wartośc wielu rzeczy to kwestia umowna.

    > Przestepcom sie bardzo przydaja ? :-)

    Z pewnoscia coś w tym jest ze niekontrolowany przepływ pieniedzy gryzie
    w dupe wielu urzedników.
    Ale to tez sie zmienia i zapewne poziom regulacji bedzie sukcesywnie
    rosł. Na giełdach juz w tej chwili musisz być zidentyfikowany zeby moc
    dokonywać transakcji na jakas wieksza skale.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 67. Data: 2021-05-15 12:20:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Idea moze i jest piekna (choc mi sie wydaje troche glupia, ale
    > przyznaje ze nie wiem dokladnie jak to dziala), ale to ciagle tylko
    > Idea.

    Idea nie jest piękna, jest zła. BTC to spekulacja służąca obecnie do
    "zagospodarowania" nadwyżki pieniędzy :-)
    Coś a la Amber Gold, tylko - podobno - legalnie.

    Nie byłoby to złe samo w sobie (taki rodzaj zabawy) - ale niestety
    powoduje coraz większe koszty dla społeczeństwa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 68. Data: 2021-05-15 12:23:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Naprawde uwazasz ze wysoka wartosc złota wynika z jego zastosowania?
    > Nie sadzisz, ze gdyby tak było to złoto byłoby uzywane a nie
    > magazynowane?

    Oczywiście że wartość złota wynika z dwóch zjawisk:
    - popytu na złoto "technologiczne" (biżuteria, elektronika)
    - spekulacji (popyt)

    Raczej wątpię, by złoto miało większą wartość, gdyby nie było przydatne.
    Czy istnieje jakiś nieprzydatny nikomu towar, który ma zauważalną
    wartość?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 70. Data: 2021-05-15 16:33:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

> [...]
    >
    > Nie byłoby to złe samo w sobie (taki rodzaj zabawy) - ale niestety
    > powoduje coraz większe koszty dla społeczeństwa.

    A gdybys odkleił rozwania od samego bitcoina który jest tylko
    prekursorem całego blockchaina i skupił sie na samej technologii per
    se?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 69. Data: 2021-05-15 16:33:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Oczywiście że wartość złota wynika z dwóch zjawisk:
    > - popytu na złoto "technologiczne" (biżuteria, elektronika)

    złoto było juz duzo warte jak nikt nie wiedział co to elektronika.
    A i raczej yrób bizuterii nie był wtedy glównym zastosowaniem.

    > - spekulacji (popyt)
    >
    > Raczej wątpię, by złoto miało większą wartość, gdyby nie było
    > przydatne.

    Pytanie czy miałoby duzo mniejsza?

    > Czy istnieje jakiś nieprzydatny nikomu towar, który ma
    > zauważalną wartość?

    W sensie ze to normalne ze obraz moze kosztowac 100mln dolarów bo
    ładnie wyglada na scianie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo