  • 11. Data: 2011-02-07 15:54:08
    Temat: Re: Getin Open Lokaty
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c8c5c669-b034-41d1-a115-sa

    > No i Meritum coś szykuje na 8 lutego:
    > http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=43133

    Już chyba nic nie szykuje. Została pusta strona, a jeszcze wczoraj była
    wiadomość. . Zmienili plany po obnizce oprocentowania w openie i GO ????????

    wiatrak

  • 12. Data: 2011-02-07 17:47:33
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Lut, 16:54, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Już chyba nic nie szykuje. Została pusta strona, a jeszcze wczoraj była
    > wiadomość. . Zmienili plany po obnizce oprocentowania w openie i GO ????????

    Oby nie, bo to jeden z banków, który ostatnio u mnie plusuje
    sprawnością obsługi klienta i chciałem ich trochę dokapitalizować :)
    Jutro się dowiemy.

  • 13. Data: 2011-02-08 09:23:54
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Lut, 18:47, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Oby nie, bo to jeden z banków, który ostatnio u mnie plusuje
    > sprawnością obsługi klienta i chciałem ich trochę dokapitalizować :)
    > Jutro się dowiemy.

    I wszystko jasne:

    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=43199