  • 1. Data: 2011-02-03 11:56:05
    Temat: Czy to się nadaje na grupę o bankach? :):)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.tvn24.pl/-2,1691494,0,1,bank-nie-prowadzi
    -toalet-bedzie-proces,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-02-03 12:12:53
    Temat: Re: Czy to się nadaje na grupę o bankach? :):)
    Od: "maro" <m...@p...net.pl>

    > http://www.tvn24.pl/-2,1691494,0,1,bank-nie-prowadzi
    -toalet-bedzie-proces,wiadomosc.html

    nadaje sie mniej niz to, ze mbank podnosi o 1% kredyty, lokaty natomiast
    stoja w miejscu
    dzieki temu ja i kilka mi znanych osob odplywamy z gotowka w strone fm,
    meritum, idea i getinu.
    Proces taki obserwuje od dluzszego czasu, ktokolwiek wylazl z fundow czy
    czegokolwiek inwestycyjnego niesie papier w zebach do p. Czarneckiego.

  • 3. Data: 2011-02-03 12:51:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-03 12:56, wiatrak pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-2,1691494,0,1,bank-nie-prowadzi
    -toalet-bedzie-proces,wiadomosc.html

    Publicznych toalet w bankach w Błękitnym Wieżowcu nie ma do dziś.\

    Ale w jakichś korytarzach tego wielkiego budynku pewnie toatet jest sporo.

    Nie zapomnę jak w PKO Rotundzie strażnik nie chciał wpuścić jednej
    staruszki do toalety (na obszar zamknięty dla klientów). Zdesperowana
    podciagnęła spódnicę i załatwiła się na jego stołek. Ale był ubaw!

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-02-03 13:35:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "maro" <m...@p...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Proces taki obserwuje od dluzszego czasu, ktokolwiek wylazl z fundow czy
    > czegokolwiek inwestycyjnego niesie papier w zebach do p. Czarneckiego.

    Ale tak jest juz od kilku lat, ze detaliczne BRE jest w ogonie, jezeli
    chodzi o depozyty. Praktycznie ostatnie lata w depozytach to jest walka w
    PLN miedzy Meritum oraz Getinami (OF/GO/Idea/ ewentualnie placowkowy) oraz
    dla walut(USD,EUR,GBP,CHF) rywalizacja miedzy Getinem (placowkowy) i
    Aliorem.