  • 1. Data: 2011-02-02 21:16:53
    Temat: Proszę bardzo - skimmer pozabankomatowy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://niebezpiecznik.pl/post/skimmer-w-lusterku/

    Jak widać pomysłowość skimmerów jest w zasadzie nieograniczona i jakby
    nie patrzeć na taką sztuczkę prawdopodobnie dałby się załapać nawet
    najbardziej podejrzliwy bankomatowy klient. Cóż wychodzi na to, że pomysł
    ze specjalnym kontem stricte do wypłat bankomatowych, na którym zwykle za
    wiele nie leży, jest jak na razie najbardziej bezpieczny i odporny na
    coraz to nowe patenty skimmerów.

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-02-03 07:26:07
    Temat: Re: Proszę bardzo - skimmer pozabankomatowy
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <iichk5$u68$1@news.net.icm.edu.pl>
    xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > ze specjalnym kontem stricte do wypłat bankomatowych, na którym zwykle za
    > wiele nie leży, jest jak na razie najbardziej bezpieczny i odporny na

    Są ludzie, którzy używają np. nieważnej karty, albo jakiejś
    promocyjnej typu "Vitay" do twierania drzwi. Są więc ludzie jeszcze
    bardziej niż najbardziej podejrzliwi. ;-)

    Poza tym - kamerka nie zadziała na zakrywających klawiaturę - czyli
    nawet zwykły "najbardziej podejrzliwy" jest bezpieczny przed akurat
    tym atakiem.

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2011-02-03 08:52:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Lut, 08:26, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym - kamerka nie zadziała na zakrywających klawiaturę - czyli
    > nawet zwykły "najbardziej podejrzliwy" jest bezpieczny przed akurat

    Wszystko zależy od sposobu, w jaki się zakrywa klawiaturkę:

    goo.gl/aTOca

    http://niebezpiecznik.pl/post/bankomat-skimmer-i-nie
    uzasadniony-hurraoptymizm-polskich-mediow/

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2011-02-03 09:30:21
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <1...@y...go
    oglegroups.com>
    luc <b...@g...net> wrote:

    > Wszystko zależy od sposobu, w jaki się zakrywa klawiaturkę:

    A i to nie musi wystarczyć. Bylejaka kamerka termowizyjna zwykle
    wystarczy do odczytania wciskanych klawiszy jeszcze trochę czasu po
    odejściu od bankomatu.
    (zimą rękawiczki być może wystarczająco zabezpieczają, ale testów
    w tym zakresie nie widziałem :-)

    --
    Jacek Politowski

  • 5. Data: 2011-02-03 16:42:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Lut, 10:30, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
    > A i to nie musi wystarczyć. Bylejaka kamerka termowizyjna zwykle
    > wystarczy do odczytania wciskanych klawiszy jeszcze trochę czasu po
    > odejściu od bankomatu.

    Czyli wystarczy obmacać dookoła cały bankomat, opukać ściany, zajrzeć
    za okoliczne wystające elementa a na koniec opsikać klawiaturę za
    pomocą podręcznego pojemniczka z ciekłym azotem. W zasadzie banalne :]

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2011-02-03 18:43:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Lut, 17:42, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Czyli wystarczy obmacać dookoła cały bankomat, opukać ściany, zajrzeć
    > za okoliczne wystające elementa a na koniec opsikać klawiaturę za
    > pomocą podręcznego pojemniczka z ciekłym azotem. W zasadzie banalne :]

    A najlepiej to zrezygnowac z gotowki w ogole :)
    Drogie to jest, nie ekologiczne, ciezkie, nie praktycze, przenosci
    rozne syfy itd

    Pozdrwiam
    Rafal

  • 7. Data: 2011-02-03 19:10:13
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 08:42:32 -0800, Lisciasty napisał(a):

> [...]
    Ooo a za ile mozna kupic bylejakie kamerki termowizyjne?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 8. Data: 2011-02-04 07:52:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.02.2011 20:10, Jaroslaw Berezowski wrote:

    > Ooo a za ile mozna kupic bylejakie kamerki termowizyjne?

    też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały
    bankomat z zawartością...
    Marx

  • 9. Data: 2011-02-04 08:30:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:52:52 +0100, Marx napisał(a):

    > też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały
    > bankomat z zawartością...

    E tam, pewnie można ściągnąć na ajfona za 0,99 ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2011-02-04 11:47:22
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > też jestem ciekaw, bo z tego co wiem to ten sprzęt jest droższy niż cały
    > bankomat z zawartością...
    > Marx

    zależy jaka
    tu masz przykladowe ceny