  • 1. Data: 2011-02-03 08:30:37
    Temat: jakie konto walutowe
    Od: "dan" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    gdzie zalozyc konto walutowe EUR, aby zminimalizowac koszty obslugi wymiany na
    internetowykantor.pl, przy kilku krajowych przelewach internetowych w tyg. i
    sporadycznym korzystaniu z bankomatu ?
    Mozecie sie pochwalic swoimi doswiadczeniami ?
    Zastanawiam sie nad Nordea ew. Alior - jakies inne sugestie ?

  • 2. Data: 2011-02-03 08:56:09
    Temat: Re: jakie konto walutowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-03 09:30, dan pisze:
> [...]
    > Mozecie sie pochwalic swoimi doswiadczeniami ?
    > Zastanawiam sie nad Nordea ew. Alior - jakies inne sugestie ?

    Ja uzywam od niedawna do walutomatu konta walutowego w BZWBK. Nie wiem
    jak bedzie dzialac z internetowykantor.pl (chociaz niby jest w liscie
    "ekspresowych" ale z walutomatem jest swietnie. Pieniadze sa przewaznie
    do pol godziny od wplacenia. Wyplacanie trwa jeszcze krocej. Konto jest
    darmowe, przelewy do walutomatu tez darmowe. Nic wiecej mi nie potrzeba.
    Na twoim miejscu zainteresowalbym sie walutomatem - z tego co widze sa
    lepsze kursy, no ale jest 0.2% prowizji.