  • 1. Data: 2008-09-08 07:23:26
    Temat: Gdzie założyć lokatę dla 8-latka?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Jak w temacie. Wpłaty miesięczne ok. 50-100 zł.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2008-09-08 07:28:38
    Temat: Re: Gdzie założyć lokatę dla 8-latka?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak w temacie. Wpłaty miesięczne ok. 50-100 zł.

    Konto z wysokim oproc. Np. eMax + w mBanku i tam wrzucaj.

  • 3. Data: 2008-09-08 07:46:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Książeczka oszczędnościowa w SKOK.
    W SKOK dziecko poniżej 13 lat może być posiadaczem.

    -----

  • 4. Data: 2008-09-08 09:12:23
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Konto z wysokim oproc. Np. eMax + w mBanku i tam wrzucaj.

    A coś bardziej dochodowego? Jakiś fundusz itp. z zyskiem rocznym pow. 10%?

    --=olo=--

  • 5. Data: 2008-09-08 09:29:35
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > A coś bardziej dochodowego? Jakiś fundusz itp. z zyskiem rocznym pow. 10%?

    Coś co da pewny zysk nie ma.
    Lokaty masz na max 8%.

  • 6. Data: 2008-09-08 09:33:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 11:12, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:

    > A coś bardziej dochodowego? Jakiś fundusz itp. z zyskiem rocznym pow. 10%?

    Zloto mu kupuj.

  • 7. Data: 2008-09-08 09:42:58
    Od: n...@g...com

    On 8 Wrz, 09:28, "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w
    wiadomościnews:ga2k08$t2p$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > Konto z wysokim oproc. Np. eMax + w mBanku i tam wrzucaj.

    jesli juz w mBanku i pieniadze maja byc nieruszane miesiecznie to eMax
    Plus oprocentowanie cos kolo 5,75
    ew jakis program regularnego oszczedzania ale tam minimalna kwota
    wplaty jest wyzsza i programy sa juz obowiazkowe nie mozna sobie
    zrobic urlopu od wplat

    Pozdrawiam Andrzej Rachwalski

  • 8. Data: 2008-09-08 09:44:07
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Coś co da pewny zysk nie ma.
    > Lokaty masz na max 8%.

    wiem, że ING ma tą najwyższą, zresztą nie wiadomo jak długo będą mieć, ale
    pytam o jakieś fundusze, polisy itp.

    --=olo=--

  • 9. Data: 2008-09-08 10:55:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 8 Sep 2008 11:44:07 +0200, --=olo=-- napisał(a):

    > wiem, że ING ma tą najwyższą, zresztą nie wiadomo jak długo będą mieć, ale
    > pytam o jakieś fundusze, polisy itp.

    Jak chcesz sensowne oprocentowanie, to z reguły od 5-10k są te oferty
    polis. Co do funduszy to poszukaj tych, gdzie wpłata jest np. od 100zł (tu
    może być bardzo różnie).

    BTW: Dostałem od DB spama o rocznej polisie pseudo-8%, całkiem ciekawe:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/polisa_lokacyjna_8/i
    ndex.php

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2008-09-08 14:50:44
    Od: n...@g...com

    Mozliwe formy oszczedzania:
    1. Polisolokaty to dobre rozwiazanie ale tak jak ktos wczesniej
    zauwazyl maja minimalne kwoty wplaty, kolejna sprawa przy
    polisolokatach to okresy subskrybcji (lokata nie zostaje zalozona w
    momencie jej podpisania tylko po zakonczeniu subskrypcji).
    2. Inwestowanie przez fundusze inwestycyjne - rozwiazanie bardzo dobre
    jesli cokolwiek sie czlowiek na tym zna - darmowe konto do zakupu
    funduszy w mBanku - tamtez zakup funduszy bez prowizji - minusem
    pozostaje kwota otwierajaca rejestr - najczesciej 500 zl - pozostaje
    przez 5 miesiecy odlozyc wymahgana kwote - pozniej juz doplaty sa na
    dowolnym poziomie\
    3. Programy regularnego oszczedzania - Axa, Skandia, Aegon - programy
    z regularnymi wplatami - najnizsza wplata 200 zł - minusy - programy
    nie sa darmowe i pobieraja oplaty za zarzadzanie, minimalny okres
    odkladania ok 10 lat bez mozliwosci wczesniejszego zerwania (przy
    wczesniejszej rezygnacji utrata srodkow do 90% wkladu), plusy -
    mozliwosc konwersji funduszy bez wyplacania srodkow i placenia podatku
    belki (belka jest placony na samym koncu)
    4. Lokata bankowa - albo lokaty terminowe albo pseudoterminowe - jak
    ktos wczesniej juz zaproponowal lokata np eMaxPlus w mBanku - dowolne
    wplaty, oprocentowanie 5,75% w skali roku - minus maksymalnie jedna
    bezplatna wyplata w miesiacu - lokaty bankowe rozwiazanie dobre ale
    odejmujac od podanego zysku podatek belki i inflacje to obawiam sie ze
    grosze zostana

    To chyba tyle co przychodzi mi do glowy w celu podsumowania