  • 1. Data: 2008-09-07 20:27:44
    Temat: IKE TFI Arka w BZWBK
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Czy IKE w ramach TFI Arka jest widoczne w systemie BZWBK24? W oddziale mi
    powiedziano że nie jest widoczne. Chcę w końcu przenieść ike gdzie będę mógł
    mieć podgląd on-line (to w sumie mam) jak i dokonywać konwersji on-line (a
    tego nie mam). W BZWBK da się?

    ps. Mam tam konto

    --
    Darek

  • 2. Data: 2008-09-07 20:43:22
    Temat: Re: IKE TFI Arka w BZWBK
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógł mieć podgląd on-line (to w sumie mam) jak i dokonywać konwersji
    > on-line (a tego nie mam). W BZWBK da się?

    Tak. Jest widoczne.
    Najpierw mialem IKE Arka a pozniej otworzylem
    konto oszczednosciowe w BZWBK by miec podglad
    on-line. Po otworzeniu konta nie bylo podgladu, poszedlem
    do oddzialu i cos tam postukali w komputerze, od
    tej pory podglad dziala bez problemu. Nawet pokazuje
    ile jestem w plecy na kazdej wplacie:)

    Konwersji nie dokonywalem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2008-09-07 20:46:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Darek" <n...@p...maila.pl> writes:

> [...]
    > mieć podgląd on-line (to w sumie mam) jak i dokonywać konwersji on-line (a

    RTFA
    KJ
    PS. Tak, o ile masz tam konto/KO/KK to się da.