  • 1. Data: 2002-09-10 10:53:00
    Temat: Gdzie taki rachunek
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Witam,

    w jakim banku znajdę taki rachunek:

    1. rachunek dla 2 współposiadaczy
    2. dostęp przez www
    3. wyciąg pełny (nie same tytuły czy kwoty) papierowy wysyłany na
    adres domowy na koniec miesiąca
    4. koszt maks. 10-12 zł
    tzn prowadzenie + przelewy
    5. ruch na rachunku: 5-6 przelewów/m-c, wpływy tylko na poczet tych
    przelewów czyli średnio ok 500zł/mc (nieregularnie i najlepiej gdyby
    nie trzeba było nic deklarować)
    6. kredyt niepotrzebny, karty niepotrzebne, zlecenia stałe i inne
    takie niepotzrebne
    7. oprocentowanie może być 0, środki są na rachunku tylko przez chwilę
    8. brak kary za jakieś przypadkowe saldo ujemne
    (tylko odsetki od salda)

    Co proponujecie?
    Wystarczą adresy- nazwy , resztę sobie znajdę.

    CEZ

  • 2. Data: 2002-09-10 10:57:57
    Temat: Re: Gdzie taki rachunek
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > (tylko odsetki od salda)
    >
    > Co proponujecie?
    > Wystarczą adresy- nazwy , resztę sobie znajdę.

    mBank - papierowy wyciag raz na miesiac 5 zł, reszta za darmo,
    oprocentowanie chyba 6,5% albo cos kolo tego, salda chyba nie da sie
    przekroczyc, dziala swietnie polecam.
    Pozdrowienia,
    SG

  • 3. Data: 2002-09-10 11:23:17
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@i...pl (cef) wrote in <alkitg$m3q$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Co proponujecie?

    www.telepekao24.pl - jedyny feler jest taki, ze b. szczegolowy wyciag
    bedziesz mial na WWW, a wyciag papierowy jest dosc enigmatyczny.

    W.

  • 4. Data: 2002-09-10 12:15:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > www.telepekao24.pl - jedyny feler jest taki, ze b. szczegolowy wyciag
    > bedziesz mial na WWW, a wyciag papierowy jest dosc enigmatyczny.

    Enigmatyczny powiadasz? :-))) Byłoby dobrze, żeby było aż enigmatycznie.
    Moja ulubiona pozycja na wyciągu to "PRZEKSIĘGOWANIA RÓŻNE" :-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-09-10 12:34:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > www.telepekao24.pl

    LoL

    >- jedyny feler jest taki, ze b. szczegolowy wyciag
    > bedziesz mial na WWW, a wyciag papierowy jest dosc enigmatyczny.

    Dodatkowo praktycznie sie tego konta nie za zakmnac, no chyba ze
    satysfakcjonuje Cie placenie za nie po zamknieciu.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 6. Data: 2002-09-10 12:34:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> writes:

    > Enigmatyczny powiadasz? :-))) Byłoby dobrze, żeby było aż enigmatycznie.
    > Moja ulubiona pozycja na wyciągu to "PRZEKSIĘGOWANIA RÓŻNE" :-)))

    Przelew ksiegowany jako "wplata gotowkowa" jest chyba lepszy.

    MJ

  • 7. Data: 2002-09-10 12:38:56
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Dodalbym do tego e-konto w Lukasie - nie wiem ile kosztuje wyciag ale po
    zaplaceniu 20 PLN za rok a token, wszystkie przelewy sa za darmo (bez tokena
    trzeba je wczesniej definiowac)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-09-10 12:52:42
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Ale Panowie - po co wam wyciagi papierowe do rachunku internetowego?
    Pekao predko z uwagi na istniejacy balagan w systemach nie wprowadzi
    szczegolowego opisu na wyciagach ale w internecie wszystko jest bardzo
    dokladnie opisane, a co stabilnosci dzialania to Telepekao24 jest bardzo
    stabilne. Nie znaczy to oczywiscie ze jest bez wad..

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-09-10 13:25:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ale Panowie - po co wam wyciagi papierowe do rachunku internetowego?

    Pokochałem te papierki :-)
    Niezależnie od sposobu dostępu
    do rachunku potzrebuję dla tych kilku
    przelewów sensownego potwierdzenia.

    Proponowane:

    mbank- posiadam, jakoś nie przyszło mi do głowy,
    że jest tam możliwy wyciąg :-))
    poza tym chciałbym mieć "czyste" od wszelkich
    dziwacznych przelewów te wyciągi
    (a takie robię z mbanku :-)))

    lukas- odpada ze względu na pkt 8
    ich wyciąg to spis kwot, wyciąg normalny można zamówić
    za 4 zł chyba, ale bez zaglądnięcia do oddziału
    trwało to dwa miesiące :-))

    telepekao24 - jakoś nie mogę tam :-))

    myślałem może o BZWBK
    jeśli ich wyciągi do któregoś z kont 24