  • 1. Data: 2002-09-10 09:34:42
    Temat: Miłego Dnia
    Od: j...@p...onet.pl

    OSOBY DRAMATU:
    - Święty Piotr
    - 0,50 zł
    - 1 zł.
    - 5 zł.
    - 100 zł.

    Banknot 100 zł. (Stówa) pojawia się przed bramą niebios,
    tam niestety ku wielkiemu zaskoczeniu zostaje brutalnie
    zatrzymana przez Świętego Piotra (Ś.P.)
    Stówa - Wpuść mnie Święty Piotrze, to ja Stówa!!!
    S.P. - Stówa, kurde nic z tego! Nie wejdziesz do raju!!!
    Stówa - Jak to Święty Piotrze, nie wpuścisz mnie???
    S.P. - Zgadza sie, nie wpuszczę i basta !!!

    W miedzyczasie - podczas trwajacej kłótni - przed bramą
    pojawia się 0,50zł. (Pół Zeta).
    Pół Zeta - Czołem Święty Piotrze !!!
    Ś.P. - Oooo kurde Pół Zeta, witam serdecznie! Czekamy tu
    już na Ciebie! Masz jedno z lepszych miejsc w raju! Hehe,
    szybciutko, impreza już trwa. Miłego pobytu!!
    Pól Zeta - Dzieki, nara!

    Stówa - ??? Ja też chce wejść!
    Ś.P. - Stówa kurde, czy Ty nie kapujesz po niebiańsku?!
    Nie wpuszczę i koniec!!!

    I kłótnia dalej sobie trwa w najlepsze, aż tu
    nagle pojawia sie kolejny pretendent do rajskiej aureolki - 1zł. (Złotówa).
    Złotówa - Czołem Świety Piotrze !!!
    Ś.P. - Oooo kurde Złotówa do nas zawitała, Salut!
    Pół Zeta już tu jest, wiesz?! Masz miejsce obok niego! Biegnij,
    biegnij, impreza już trwa. Miłego pobytu!
    Złotówa - Dzięki maleńki, mam nadzieję, że też wpadniesz
    później na imprezę, co?! Zabawimy się!! ;-)

    Stówa - ??? Ja też chce wejść !!!
    Ś.P. - Stówa kurde mol czy Ty normalnie chcesz wpieprz
    dostać??? Nie to Nie i koniec!!!
    I kłótnia trwa sobie dalej, aż tu nagle pojawia sie 5 zł.(Piątka).
    Piątka: Czołem Święty Piotrze!
    Ś.P. - Dzien Dobry. Słucham, czym mogę służyć?
    Piątka - Chciałabym wejść do raju.
    Ś.P. - Ty jesteś 5 zł, tak?
    Piątka - Tak, to ja! Taka okrąglutka i fajniutka!!
    Ś.P. - Hmmm, hmmmmmm, niech pomyślę, no dobra właź, tylko
    szybko!
    Piątka - Dziekuję bardzo, do widzenia.

    Stówa - ??? Ja też, ja też, ja też, ja też chcę wejść!!!>
    Ś.P. - STÓWA POWIEDZ MI KURNA, KIEDY JA CIE
    OSTATNI RAZ NA MSZY WIDZIALEM CO???!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-09-10 10:29:26
    Temat: Re: Miłego Dnia
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Stówa - ??? Ja też, ja też, ja też, ja też chcę wejść!!!>
    > Ś.P. - STÓWA POWIEDZ MI KURNA, KIEDY JA CIE
    > OSTATNI RAZ NA MSZY WIDZIALEM CO???!!!!!!!!!

    Ja dodam odpowiedź
    Stówa: Przed hiperinflacją!

    p.s. Na temat i do śmiechu :-))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik