  • 1. Data: 2004-06-15 15:00:19
    Temat: Gdzie rachunek bieżący dla sp zoo?
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanie jak w temacie. Większość rozpisuje się na temat wad i zalet mBanku, ale
    w opcjach w/w nie ma rachunków dla podmiotów z osobowością. Poza tym chodzi o
    szybkość założenia. W PKO mogą założyć w 2-3 dni, w Millennium od ręki. Ktoś
    potrafi mi coś podpowiedzieć? Mieszkam w ponad 200 tys mieście.
    pozdr Kris

  • 2. Data: 2004-06-15 15:07:34
    Temat: Re: Gdzie rachunek bieżący dla sp zoo?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kris <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > osobowością. Poza tym chodzi o szybkość założenia. W PKO mogą założyć
    > w 2-3 dni, w Millennium od ręki. Ktoś potrafi mi coś podpowiedzieć?

    Sprobuj jeszcze Nordea, DB PBC, KB lub BZ WBK.
    Citi tez wprowadza jakies pakiety dla firm.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-15 16:32:45
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Lub Pakiet Harmonium BPH PBK 3 miesiące za free i 53 PLN miesięcznie dostęp
    z netu i z oddziałów Banku. www.bph.pl

  • 4. Data: 2004-06-15 16:45:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jasiu II napisał:

    > Lub Pakiet Harmonium BPH PBK 3 miesiące za free i 53 PLN miesięcznie dostęp
    > z netu i z oddziałów Banku. www.bph.pl

    Jesli nie jest Ci calkowicie obojetne to, jakich informacji dostarcza Ci
    bank, to trzymaj sie od BePeHahahaha z daleka.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-06-15 17:04:12
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Mam tam rachunek Firmowy i jestem zadowolony, a o jakich brakach mówisz?

  • 6. Data: 2004-06-15 17:14:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jasiu II napisał:

    > Mam tam rachunek Firmowy i jestem zadowolony, a o jakich brakach mówisz?

    Pisalem tutaj sporo na ten temat. Zakladam, ze konta firmowe sa
    obslugiwane Sezamem (jest tam w koncu zakladka Korporacja, czy jakos
    tak). Podstawowa uwaga to brak aktualnych informacji w Sezamie. Bardzo
    czesto ostatni tydzien w historii nie istnieje. I wiele innych drobiazgow.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-06-15 17:18:01
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Nieprawda historia jest pełna zależy jak parametry ustawisz tzn za jaki
    okres.

  • 8. Data: 2004-06-15 17:38:56
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Problemy byly bo wdrazano nowy system, ale teraz bardzo ladnie dziala. A co
    najwazniejsze mozna dowolnie konfigurowac podpisy elektroniczne (np na 2
    rece) co jest bardzo wazne.

  • 9. Data: 2004-06-15 17:39:50
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Sezam jest wliczony do oplaty za pakiet (prowadzenie rachunku).

  • 10. Data: 2004-06-15 17:41:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 15 Jun 2004 19:14:35 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    >tak). Podstawowa uwaga to brak aktualnych informacji w Sezamie. Bardzo
    >czesto ostatni tydzien w historii nie istnieje. I wiele innych drobiazgow.
    Uzywam firmowego Sezama bezplatnie od roku (w koncu przyjdzie jednak
    do placenia) - historia prawie zawsze byla cala - nie liczac duzych
    problemow z caloscia (nie tylko historia) przez jakis miesiac jak
    zmieniano system :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl