  • 1. Data: 2004-06-15 13:31:50
    Temat: bankomat obciążył nie wyplacając
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Pomóżcie co mam robić?
    Chciałem podjąć z konta w KB i po długim czasie bankomat dał komunikat, że
    "transakcja nie może być zrealizowana". Karta została zwrócona. Ponieważ
    były pieniądze na koncie, włożyłem kartę ponownie, aby podjąć gotówkę i
    operacja przebiegła poprawnie.
    Nastepnego dnia zauważyłem, że konto zostało podwójnie obciążone i powstał
    debet.
    Złożyłem reklamację w placówce, gdzie mam konto i jest bankomat.

    Mam nastepujące pytanie?
    Jak długo muszę czekać na odpowiedź na reklamację? Czy może powstać debet na
    koncie, gdy pobiera sie gotówkę kartą debetową?
    Bardzo oczekuję i z góry dziękuję za pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu.

    Pozdrawiam
    Waldek