  • 1. Data: 2004-06-15 12:31:25
    Temat: Proste bankowanie...
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.

    Proste bankowanie... nie zawsze jest proste czyli opowiesc o moich bojach.

    Haslo reklamowe jednego z bankow brzmi "Proste bankowanie". Ja, jako klient
    tego banku chcialem zamienic typ konta z Millekonta na Millekonto Premium.
    Jak sie dowiedzialem trzeba spelnic jeden z warunkow. Zalezalo mi na tym bo
    przy Premium sa nizsze oplaty np. przelewy przez Net za free.
    Stwierdzilem jednoznacznie ze jeden z nich spelniam wiec udalem sie do
    oddzialu tego banku w moim miescie gdzie poinformowano mnie "dlatego ze
    spelnia pan ten warunek nie palci pan za prowadzenie konta" i drugie
    "dlaczego pan chce zmienic na Premium ? dla premium trzeba miec wplaty na
    konto 5000 zl na mc".
    Hmm... odpalilem strone banku a tam nic o tym nie ma ze musze miec
    przelewane 5000 na konto. Skorzystalem wiec z Millenetu i wyslalem zapytanie
    jak to wyglada. Okazalo sie ze moge bez problemow dokonac konwersji na
    Premium. Wydrukowalem korespondencje z Millenetu i poszedlem do oddzialu.
    Tam pani oczywiscie upierala sie przy swoim ale jak pokazalem wydrukowana
    korespondencje to zmiekla i zrobila mi konwersje na Premium choc nie obylo
    sie bez oporow.

    Przy umowie na nowe konto pani na dodatek zle spisala moje nazwisko z
    dowodu.
    "A mialo byc tak pieknie..." ;-)

    Wnioski.
    Niekompetentna obsluga - brak znajomosci oferowanych produktow i uslug.
    Kontakt via Millenet dziala calkiem sprawnie a otrzymane odowiedzi sa
    satysfakcjonujace.

    Pozdr.
    Waldek