  • 1. Data: 2004-06-15 12:56:50
    Temat: jak sie wpisuje nr przy przelewie mbank -> inteligo ?
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    Wlasnie musze wpisac i nie wiem czy caly 26 cyfr czy bez dwoch pierwszych.
    Numer wpisuje sie bez przerw? Z gory dzieki za szybka pomoc.
    Pozdr,
    Leszek

  • 2. Data: 2004-06-15 12:58:17
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Tue, 15 Jun 2004 14:56:50 +0200, na pl.biznes.banki, Leszek napisał(a):

    > Wlasnie musze wpisac i nie wiem czy caly 26 cyfr czy bez dwoch pierwszych.
    > Numer wpisuje sie bez przerw? Z gory dzieki za szybka pomoc.
    > Pozdr,
    > Leszek

    Caly i bez przerw
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 3. Data: 2004-06-15 12:59:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wlasnie musze wpisac i nie wiem czy caly 26 cyfr czy bez dwoch pierwszych.

    Cały.

    > Numer wpisuje sie bez przerw?

    Tak.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-15 13:01:21
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    Dzieki!
    Pozdr,
    Leszek

  • 5. Data: 2004-06-15 15:06:48
    Od: bromden <l...@t...signature>

    na formularzu przelewu masz w prawym górnym rogu znak zapytania itd.

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl