  • 1. Data: 2005-04-08 21:43:35
    Temat: Fundusze inwestycyjne (newbie)
    Od: " hosi" <h...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy jeśli juz wybiorę fundusz inwestycyjny, to czy jestem zobowiązany do
    regularnych wpłat do funduszu, czy też mogę wpłacać (kupowac jednostki) kiedy
    mi pasuje oraz ilość jaka mi pasuje?

    Pozdrawiam
    hosi

  • 2. Data: 2005-04-08 22:17:32
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne (newbie)
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 21:43:35 +0000 (UTC), hosi <h...@W...gazeta.pl>
    napisał:

> [...]
    > Czy jeśli juz wybiorę fundusz inwestycyjny, to czy jestem zobowiązany do
    > regularnych wpłat do funduszu, czy też mogę wpłacać (kupowac jednostki)

    Zależy jaki fundusz i na jakich zasadach kupujesz. Generalnie nie jesteś
    zobowiązany do regularnych wpłat i możesz kupować kiedy Ci pasuje

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0514-2, 2005-04-08
    Przetestowano na: 2005-04-09 00:17:36

  • 3. Data: 2005-04-08 22:21:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > do
    > regularnych wpłat do funduszu, czy też mogę wpłacać (kupowac

    Tylko i wylacznie, jesli skorzystasz z Planu Systematycznego
    Oszczedzania. Wtedy jednak tez nie ma przymusu - najwyzej policza ci
    cala oplate dystrybucyjna :)
    Pamietaj tez o minimalnej wplacie pierwszej (zazwyczaj wyzeszej) i
    kolejnych (tu juz nizsze - zazwyczaj 50-100 zl wystarczy).
    Jednym slowem nie ma problemu zainwestowac raz i zapomniec, albo
    zainwestowac i doplacac nieregularnie.

  • 4. Data: 2005-04-09 13:38:21
    Od: " " <h...@N...gazeta.pl>

    O to mi chodzilo :)