  • 1. Data: 2005-04-08 15:53:56
    Temat: zelazko i czas rozliczenia transakcji ??
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    witam
    tydzien temy placilem KK i transakcja byla rozliczana za pomoca zelazka.
    troche czasu juz minelo a nie zostala ona jeszcze odnotowana na mojej KK
    ile czasu trwa taka operacja i jak ona przebiega ??
    pytam sie z ciekawosci, bo nie wiem czy to normalna sytuacja

    pzd

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 2. Data: 2005-04-08 16:56:59
    Temat: Re: zelazko i czas rozliczenia transakcji ??
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > pzd
    >
    > --
    > z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

    Najdłużej czekałem 52 dni :)
    Jest różnie

  • 3. Data: 2005-04-08 17:15:56
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d369lj$kj4$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz sandokan napisał:

    > tydzien temy placilem KK i transakcja byla rozliczana za pomoca zelazka.

    > troche czasu juz minelo a nie zostala ona jeszcze odnotowana na mojej KK

    czekałem miesiąc jesli nie więcej.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-04-08 17:22:18
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>

    sandokan <l...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > ile czasu trwa taka operacja i jak ona przebiega ??
    > pytam sie z ciekawosci, bo nie wiem czy to normalna sytuacja

    Z ciekawości spytam, gdzie zdarzało wam się płacić przy pomocy żelazka? Ja
    już długo z kart korzystam, i jakoś nigdy nie natknąłem się na ten sposób
    autoryzacji...
    Pozdro,
    Damian

  • 5. Data: 2005-04-08 17:23:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Damian Kuczera napisał(a):

    > Z ciekawości spytam, gdzie zdarzało wam się płacić przy pomocy żelazka? Ja
    > już długo z kart korzystam, i jakoś nigdy nie natknąłem się na ten sposób
    > autoryzacji...

    Taksówka?

    M.

  • 6. Data: 2005-04-08 18:06:31
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > już długo z kart korzystam, i jakoś nigdy nie natknąłem się na ten sposób

    Restauracja, taxi wszędzie gdzie nie ma jak autoryzować bezpośrednio ( brak
    lini tel itp.)

  • 7. Data: 2005-04-08 19:02:00
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Restauracja, taxi wszędzie gdzie nie ma jak autoryzować bezpośrednio (
    brak
    > lini tel itp.)

    w krakowie (taxi barbakan) robia autoryzacje za posrednictwem centrali -
    zglaszajac wszystkie dane z karty droga radiowa, poniewaz z karty dyktowane
    sa wszystkie mozliwe nr i napisy - to raczej mi sie to nie podoba i
    osobiscie unikamm, bo de facto wystarczy dluzszy nasluch sieci taxi i mozna
    placic piracko prawie dowoli.
    moze ktos wie ktora krakowska siec taxi ma zelazka do kart zamiast
    autoryzacji radiowej ?

    a co do dlugosci rozliczenia tranzakcji zelazkowej - to najdluzej mialem
    zakup styczen - platnosc kwiecien, ale raczej to teraz idzie prawie na
    biezaco

  • 8. Data: 2005-04-08 21:50:21
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Krab napisał(a):
    > Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > a co do dlugosci rozliczenia tranzakcji zelazkowej - to najdluzej
    > mialem zakup styczen - platnosc kwiecien, ale raczej to teraz idzie
    > prawie na biezaco

    Mnie się trafiły jedna czy dwie transakcje z hebla w 1998. które są nie
    rozliczone do tej pory (z karty zrezygnowałem w 2000) :-).

    Ale to jeszcze nic, od grudnia 99 do kwietnia 00 zrobiłem kilakdziesiąt
    transakcji VC i VE w sklepie osiedlowym w POSie Pekao i wszystkie
    transakcje zostały rozliczone hurtem w kwietniu, jednego dnia!

    Co do aktualnych opóźnień związanych z heblami nie mam pojęcia - ostatni
    raz płaciłem na heblu w styczniu 01.

    Przemek

  • 9. Data: 2005-04-09 00:02:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Krab" <_...@k...pl__> writes:

    > moze ktos wie ktora krakowska siec taxi ma zelazka do kart zamiast
    > autoryzacji radiowej ?

    Jedno drugiego nie wyklucza przeciez. Wlasciwie to nawet obie cechy
    sa pewnie skorelowane pozytywnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2005-04-09 11:30:28
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Damian Kuczera napisał(a):

    > Z ciekawości spytam, gdzie zdarzało wam się płacić przy pomocy żelazka? Ja
    > już długo z kart korzystam, i jakoś nigdy nie natknąłem się na ten sposób
    > autoryzacji...

    mnie ten zaszczyt na stacji benzynowej spotkal ;-))

    > Pozdro,
    > Damian
    me2
    Marcin

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))