  • 1. Data: 2005-04-08 22:18:46
    Temat: PayPal w Polsce!!! :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No - chyba wiele osob na to czekalo! :)
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/paypal_wreszcie_
    w_polsce,display,10258

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-08 23:39:05
    Temat: Re: PayPal w Polsce!!! :)
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d37005$r2h$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Michał 'Amra' Macierzyński z adresu
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > No - chyba wiele osob na to czekalo! :)
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/paypal_wreszcie_
    w_polsce,display,10258

    w sumie po 5 latach próśb - może to wstawiennictwo Papieża ?:)))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-04-09 10:40:18
    Od: "radon" <r...@c...pl>

    > W artykule news:d37005$r2h$1@news.onet.pl,
    > niejaki(a): Michał 'Amra' Macierzyński z adresu

    > w sumie po 5 latach próśb - może to wstawiennictwo Papieża ?:)))
    Na stronie Paypala nic nie widzę . Czy ktos sie tym primaaprilisowym newsem
    nie zasugerował?

  • 4. Data: 2005-04-09 10:46:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    radon <r...@c...pl> wrote:
    > Na stronie Paypala nic nie widzę . Czy ktos sie tym
    > primaaprilisowym newsem nie zasugerował?

    Na stronie u nich bedzie, jak zacznie dzialac. A dzialac nie moze poki
    nie dostanie zgody Komisji (chociaz to raczej formalnosc).

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-09 13:50:46
    Od: "Adam Pilarski" <t...@W...gazeta.pl>

    radon <r...@c...pl> napisał(a):

    > Na stronie Paypala nic nie widzę . Czy ktos sie tym
    primaaprilisowym newsem nie zasugerował?

    Ale jest na stronach NBP a dokładniej w tym dokumencie na drugiej
    stronie:
    http://www.nbp.pl/aktualnosci/wiadomosci_2005/knb_06
    0405.pdf

  • 6. Data: 2005-04-09 13:53:19
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    > No - chyba wiele osob na to czekalo! :)
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/paypal_wreszcie_
    w_polsce,display,10
    > 258

    Fajnie, aczkolwiek wydawalo mi sie, ze wejscie do Polski eBaya jest z tym
    bezposrednio powiazane - a tu niespodzianka :)

    W.

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 7. Data: 2005-04-09 17:39:20
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d37005$r2h$1@news.onet.pl...
    > No - chyba wiele osob na to czekalo! :)
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/paypal_wreszcie_
    w_polsce,display,10258

    Wreszcie będzie można bez problemów kupować na eBayu (jak wiadomo większość
    sprzedawców preferuje PayPal bo daje ubezpieczenie do 1k $). Dla mnie jest
    to logiczna konsekfencja wejścia eBay do Polski.

  • 8. Data: 2005-04-09 22:12:23
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Na stronie u nich bedzie, jak zacznie dzialac. A dzialac nie moze poki
    > nie dostanie zgody Komisji (chociaz to raczej formalnosc).

    Wszystko to nic... jestem pelen podziwu dla tego systemu - sa zastosowane
    takie mechanizmy i kruczki - niby banalnie prosty system a jednak - jak
    dokladnie przeanalizowac to kasa (dla wlascicieli) plynie szerokim
    strumieniem...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2005-04-10 08:51:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

> [...]
    > takie mechanizmy i kruczki - niby banalnie prosty system a jednak - jak
    > dokladnie przeanalizowac to kasa (dla wlascicieli) plynie szerokim

    Nosz kurza dupa, po to sie robi biznes zeby zarabiac, nie? Albo ja
    czegos nie rozumiem.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-04-13 10:10:56
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No - chyba wiele osob na to czekalo! :)
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/paypal_wreszcie_
    w_polsce,display,10258

    I to od kwietnia 2004 roku - zobaczcie tutaj:
    http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=www.ebay.pl

    Ohm