  • 1. Data: 2005-04-08 15:54:13
    Temat: shop.orange.co.uk a inteligo
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Czy kupowal ktos z Was w shop.orange.co.uk placac karta Inteligo?
    Zlozylem zamowienie (dostawa na adres w UK), podalem dane karty,
    dostalem potwierdzenie, ze w ciagu 2-5 dni dostane przesylke, ale
    na koncie nie zablokowalo mi srodkow no i nie wiem co o tym sadzic.
    Zamawial ktos z Was? powinno od razu zablokowac chyba?

    pozdrowienia
    a.

  • 2. Data: 2005-04-08 22:33:26
    Temat: Re: shop.orange.co.uk a inteligo
    Od: - Robert - <r...@n...gazeta.pl>

    Wemif wrote:

> [...]
    > dostalem potwierdzenie, ze w ciagu 2-5 dni dostane przesylke, ale
    > na koncie nie zablokowalo mi srodkow no i nie wiem co o tym sadzic.

    Na 99% transakcja nie zostanie zweryfikowana i wykonana. Wiekszosc
    sklepow www w UK wymaga aby adres karty zgadzal sie z adresem wysylki
    towaru (przynajmniej przy 1szej transakcji). Przy niezgodnosci odrzuca
    transakcje.

    > Zamawial ktos z Was? powinno od razu zablokowac chyba?

    Powinno zablokowac. Ja mialem zawsze problemy przy placeniu Inteligo w
    UK via www i zalozylem w koncu karte w Anglii.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 3. Data: 2005-04-09 08:04:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    - Robert - napisał(a):

> [...]
    > sklepow www w UK wymaga aby adres karty zgadzal sie z adresem wysylki
    > towaru (przynajmniej przy 1szej transakcji). Przy niezgodnosci odrzuca

    Na jakiej podstawie bank stwierdzi niezgodność? Od inteligo *nie*
    otrzyma adresu karty.

  • 4. Data: 2005-04-09 08:31:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Na jakiej podstawie bank stwierdzi niezgodność? Od inteligo *nie*
    > otrzyma adresu karty.

    Stwierdzi "brak mozliwosci stwierdzenia zgodnosci" 8-)

    MJ

  • 5. Data: 2005-04-09 08:42:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Na jakiej podstawie bank stwierdzi niezgodność? Od inteligo *nie*
    > otrzyma adresu karty.

    Tfu, sklep, nie bank. :-)

  • 6. Data: 2005-04-09 08:43:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Stwierdzi "brak mozliwosci stwierdzenia zgodnosci" 8-)

    A w których krajach europejskich działa weryfikowanie adresu posiadacza
    karty? Bo dużo się o tym mówi, ale nikt nie pisze w których krajach to
    działa. :-)

  • 7. Data: 2005-04-09 10:52:53
    Od: - Robert - <r...@n...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Na jakiej podstawie bank stwierdzi niezgodność? Od inteligo *nie*
    > otrzyma adresu karty.

    Rozumiem, ze masz sklep na mysli ;-)
    Stwierdzi, ze nie moze zweryfikowac adresu, uzna to za niezgodny i
    odrzuci transakcje. Dosc czesta sytuacja w sklepach www w USA.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 8. Data: 2005-04-11 23:14:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ciag dalszy. Wczoraj zablokowalo srodki na kwote 1zl 1grosz. Infolinia
    mowi, ze blokada jest w funtach - czyli cos z ta transakcja chyba...
    ale miala byc na kwote okolo 300 razy wieksza... ciekawe co bedzie dalej.

    a.