  • 11. Data: 2006-06-08 10:47:28
    Temat: Re: Fortis IDEAL nie dla idiotów?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > ...czyli krótka piłka. Przykre

    "Siemiwydaje", że tak to jest w każdym banku i w sumie "nie ma dziwne" -
    nie mogą odpowiadać za pocztę, zwłaszcza, że nie wysyłaja poleconymi...

    Przemek

  • 12. Data: 2006-06-08 13:14:33
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > "Siemiwydaje", że tak to jest w każdym banku i w sumie "nie ma dziwne" -
    > nie mogą odpowiadać za pocztę, zwłaszcza, że nie wysyłaja poleconymi...
    >
    > Przemek

    chlopie, ale co Cie obchodzi jakas poczta ?
    to w interesie banku jest, abys otrzymal zestawienie transakcji - nie
    dostales
    to skladasz reklamacje

    przypominam po raz kolejny:
    bank ma USTAWOWY obowiazek udostepnic posiadaczowi kk zestawienie
    transakcji, w umowie karty okresla sie sposob udostepnienia !!!

    jezeli nie potrafi skutecznie go przeslac listem zwyklym to niech wysyla
    poleconym,
    koszty nie powinny klienta interesowac !!!

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    czekam na kolejny termin przeslania zestawienia transakcji, jak nie otrzymam
    to karte
    oczywiscie splace (bank ma prawo naliczyc kare), ale rowniez zloze
    reklamacje i bede sie domagal
    skutecznego przeslania zestawienia - mam do niego swiete prawo

  • 13. Data: 2006-06-08 13:19:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@x...pl> napisal(a):
    > przypominam po raz kolejny:
    > bank ma USTAWOWY obowiazek udostepnic posiadaczowi kk zestawienie
    > transakcji, w umowie karty okresla sie sposob udostepnienia !!!

    No to jest określony sposób udostępnienia - pocztą i telefonicznie.
    Wszystko jest ładnie napisane w regulaminie.

> [...]
    > reklamacje i bede sie domagal
    > skutecznego przeslania zestawienia - mam do niego swiete prawo

    Oczywiście że masz prawo, jednak to nie zmienia faktu, ze mogłeś się
    dowiedzieć. A skoro mogłeś się dowiedzieć, to miałeś spłacić...
    --
    Samotnik

  • 14. Data: 2006-06-08 13:58:04
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > No to jest określony sposób udostępnienia - pocztą i telefonicznie.
    > Wszystko jest ładnie napisane w regulaminie.

    telefonicznie ?
    a jak wykonasz 50 operacji to Ci je przedyktują ???
    nie wiem jak inni, ale ja analizuje poszczegolne transakcje, ktore
    bank wykazuje mi na zestawieniu
    a jak kolo z infolinii poda Ci bledny numer konta (nieswiadomie)
    i karta sie nie splaci to czyja bedzie wina ??

    > Oczywiście że masz prawo, jednak to nie zmienia faktu, ze mogłeś się
    > dowiedzieć. A skoro mogłeś się dowiedzieć, to miałeś spłacić...

    splacic trzeba bez wzgledu na wszystko - tutaj sie zgadzam

  • 15. Data: 2006-06-08 14:22:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@x...pl> napisal(a):

    > telefonicznie ?
    > a jak wykonasz 50 operacji to Ci je przedyktują ???
    > nie wiem jak inni, ale ja analizuje poszczegolne transakcje, ktore
    > bank wykazuje mi na zestawieniu

    No to zażądaj, żeby przedyktowali. Pewnie przedyktują.
    No cóż, sam jesteś sobie winny, że masz taką kartę, której nie da się
    oglądać przez Internet. Nikt nie zmuszał :)

    > a jak kolo z infolinii poda Ci bledny numer konta (nieswiadomie)
    > i karta sie nie splaci to czyja bedzie wina ??

    Banku, ale co w związku z tym?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 16. Data: 2006-06-08 18:09:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Kowalik napisał(a):

    > "Siemiwydaje", że tak to jest w każdym banku i w sumie "nie ma dziwne" -
    > nie mogą odpowiadać za pocztę, zwłaszcza, że nie wysyłaja poleconymi...

    To niech udostępnią Planet dla KK. Co to za problem?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2006-06-08 18:13:41
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > No cóż, sam jesteś sobie winny, że masz taką kartę, której nie da się
    > oglądać przez Internet. Nikt nie zmuszał :)

    Nikt także nie informował na pięknej stronie IDEAL Fortis, że ta karta nie
    ma podglądu przez net co w dzisiejszych czasach jest standardem (vide ING
    Bank Śląski i darmowe otwarte konto oszczędnościowe z podglądem kart
    kredytowych). Skoro mają system Pl@net to naturalne, że taka karta powinna
    mieć podgląd właśnie przez ten system. Skoro Bank celowo wybrał najbardziej
    problematyczny sposób prezentacji klientowi wyciągu to widocznie jakiś cel
    w tym miał

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2006-06-08 19:07:32
    Od: bob <1...@x...pl>

    Fortis widać ma jakiś pernamenty problem z wyciągami. Moje okresy
    skończyły się 3 maja, 3 czerwca i do dziś nie mam żadnego wyciągu. Walą
    w trąbę równo wszystkich - a może to sposób na wyłudzenie 50 złotówek?
    Muszą sobie jakoś odrobić straty związane z wydaniem kart.

  • 19. Data: 2006-06-08 19:12:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    bob napisał(a):

> [...]
    > w trąbę równo wszystkich - a może to sposób na wyłudzenie 50 złotówek?
    > Muszą sobie jakoś odrobić straty związane z wydaniem kart.

    Tylko, że to dobre na krótką metę. Wkurzony klient zrezygnuje z tej ich KK.
    Stracą na tym o wiele więcej niż zarobione 50 złotych

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2006-06-10 11:42:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Jun 2006 20:09:17 +0200, Markus Sprungk napisał(a):
    > To niech udostępnią Planet dla KK. Co to za problem?

    Dla nich wielki problem :)
    Planet jest koszmarnie przestarzałym systemem, a oni nie potrafią zrobić
    najdrobniejszych zmian które usunęłyby sporo kłopotów... Co dopiero dodać
    nową funkcjonalność!

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944