  • 1. Data: 2006-06-07 15:31:26
    Temat: Promocja LUKAS z pendrivem
    Od: michal <m...@s...pl>

    Witam moze ktos jest tu kto pracuje w Lukasie. MAm pytanie w związku z tą
    promocją. Czy przelew wynagrodzenia w kwocie 1200 zł musi być zrealizowany
    w jednej operacji?

    A czy przelew wynagodzenia mój i żony tzn. np. moja wpłata 1000 zł i żony
    1000 zł spełnia warunki promocji?

    Transakcją promocyjną upowa?niającą Uczestnika promocji do odbioru premii w
    postaci pendrive'a 256 MB
    (pamięci przenośnej) marki SAMSUNG o wartości 70 zł jest:
    1) zało?enie konta Wygodnego, Podró?nego, Lokata, LUKAS e-Konta lub LUKAS
    e-Konta PRO; dla kont
    zakładanych za pośrednictwem telefonu lub Internetu przez zało?enie
    konta rozumie się zło?enie wniosku
    i wpływ do Banku podpisanej przez Posiadacza konta umowy konta w
    okresie trwania promocji,
    2) zło?enie pisemnej deklaracji przekazywania na to konto wynagrodzenia
    (renty lub emerytury) w wysokości
    min. 1200 zł miesięcznie,
    3) przelanie kwoty min. 1200 zł z tytułu wynagrodzenia (emerytury, renty),
    w ramach zło?onej deklaracji
    o przekazywaniu wynagrodzenia na konto, w terminie do 2 miesięcy od
    dnia otwarcia konta.

  • 2. Data: 2006-06-07 16:01:57
    Temat: Re: Promocja LUKAS z pendrivem
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    michał, daj już spokój,
    napraw kodowanie,
    zadzwoń do Lukasa i życie będzie prostrze...

    frutis