  • 1. Data: 2006-06-07 14:39:29
    Temat: Strony internetowe 300 banków zostały przejęte przez hackerów
    Od: "A" <...@o...eu>

    konieczna zmiana wszystkich haseł dostępowych i loginów klientów

    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2284&guid=28922F47
    -3D57-46A0-A85F-0901D3140AA8

  • 2. Data: 2006-06-07 14:55:15
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "A" <...@o...eu> napisał w wiadomości
    > konieczna zmiana wszystkich haseł dostępowych i loginów klientów

    A masz tam konto? Ja nie ... zwisa mi to.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 3. Data: 2006-06-07 15:17:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > konieczna zmiana wszystkich haseł dostępowych i loginów klientów
    >
    > http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2284&guid=28922F47
    -3D57-46A0-A85F-
    0901D3140AA8

    "Ou stwierdza ponadto, że atakujący wykorzystali dokładnie
    ten sam błąd bezpieczeństwa, który występuje w serwisach banków,
    _nie_posługujących_się_protokołem_SSL_ w bankowości elektronicznej."

    ???

  • 4. Data: 2006-06-07 15:43:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ten sam błąd bezpieczeństwa, który występuje w serwisach banków,
    > _nie_posługujących_się_protokołem_SSL_ w bankowości elektronicznej."

    Ja spiórkuję, to nie kaczka (dziennikarska :))
    http://blogs.zdnet.com/Ou/?p=238
    Opcjonalne logowanie SSL to u nich niemal normalka:
    https://www.securewebbank.com/loginssluse.html
    A my tu na bezpieczeństwo w Citi narzekamy ;-)))