  • 1. Data: 2006-06-07 14:44:24
    Temat: kredyt konsolidacyjny - problem
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Witam i bardzo proszę o poradę.

    Chciałabym złozyć wniosek o przyznanie kredytu konsolidacyjnego, który
    pokryłby moje obecne zobowiązania kredytowe w wysokości ok. 16 tys zł a
    resztę pieniędzy pozostawił do mojej dyspozycji. Czas spłaty tego kredytu to
    15-20 lat. W tej chwili moje raty miesięczne za spłatę pożyczek wynosza ok.
    500 zł (chciałabym obniżyć wysokość miesięcznej raty do kwoty ok. 400 zł).
    Jestem samotną matką dwójki dzieci i z informacji uzyskanych w kilku bankach
    wynika że niestety nie posiadam zdolności kredytowej lub zdolność posiadam
    ale minimalna wartość moich obecnych zadłużeń powinna wyności co najmniej 20
    tys zł. Czy ktoś z Państwa orientuje się czy w mojej obecnej sytuacji jest w
    ogóle możliwe znalezienie instytucji, która udzieliłaby mi takiego kredytu?

    Pozdrawiam,
    Maxima

  • 2. Data: 2006-06-07 14:54:34
    Temat: Re: kredyt konsolidacyjny - problem
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > tys zł. Czy ktoś z Państwa orientuje się czy w mojej obecnej sytuacji jest
    > ogóle możliwe znalezienie instytucji, która udzieliłaby mi takiego
    > kredytu?

    Jaki dochód, miejsce zamieszkania i wartosć nieruchomości?

    Darek

  • 3. Data: 2006-06-07 15:14:03
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Mój dochód miesięczny to 1600 zł netto, mieszkam w Krakowie a mieszkanie ma
    wartość ok. 200 tys. zł.

    Pozdrawiam,
    Maxima

  • 4. Data: 2006-06-07 16:30:43
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Mój dochód miesięczny to 1600 zł netto, mieszkam w Krakowie a mieszkanie
    > ma
    > wartość ok. 200 tys. zł.

    Zgodnie z symulatorem na stronie PKO BP (
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/zdolnosc.php )
    masz zdolność kredytowa

    Lub po prostu zglos się do pośrednika np. Expandera - wybiorą za Ciebie bank
    który udzieli kredytu.

    Darek

  • 5. Data: 2006-06-07 20:46:00
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    Darek napisał(a):

> [...]
    > masz zdolność kredytowa
    >
    > Lub po prostu zglos się do pośrednika np. Expandera - wybiorą za Ciebie bank
    ale w wielu bankach kwota 20, 30 tys to minimum żeby ubiegać się o
    kredyt hipoteczny

    P. Arek