  • 1. Data: 2009-02-04 17:48:56
    Temat: Dzisiaj był dołek, do końca czerwca 2130 na WIG20
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Może coś merytorycznego dla odmiany. Zauważyłem ciekawą rzecz:
    dotychczas najniższe zamknięcie tygodnia mieliśmy w październiku (1555).
    Ten tydzień może być pierwszym, który wyznaczy nowe minimum po cenach
    zamknięcia tygodnia. Wg mnie zamkniemy się co najmniej na 1555 (to tylko
    5% od dzisiejszego close). To po pierwsze.
    Po drugie: dzisiaj dotknęliśmy niezwykle ważnej linii trendu (od dołka z
    1995 przez dołki z 2001 i 2002, wykres w skali liniowej). Dotknęliśmy z
    chirurgiczną precyzją i natychmiast się od niej odbiliśmy.
    Po trzecie: na złotówce mieliśmy dzisiaj szczyt moim zdaniem (4,6890,
    taki poziom wyznaczyłem wczoraj na wgt.forex i dzisiaj tam prawie
    doszliśmy). Zbiega się on ze wzrostem na EURUSD.
    O DAX-ie opinię już kiedyś pisałem (prowzrostowa).

    Podsumowując: rysujemy świecę doji na świecach kwartalnych, a następna
    świeca biała i wzrosty do czerwca co najmniej, ok. 40-50% od dołka,
    czyli na 2130.

  • 2. Data: 2009-02-04 18:27:13
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-02-2009 o 18:48:56 Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

    > Po drugie: dzisiaj dotknęliśmy niezwykle ważnej linii trendu (od dołka z
    > 1995 przez dołki z 2001 i 2002, wykres w skali liniowej). Dotknęliśmy z

    też to zauwazyłem ! Tylko nie chciało mi sie robic obrazka...
    Wniosek: prognoza Dietera nieco minęła się w czasie - dobry tydzień
    ale nie mniej jednak uważam trafiona.

    > Po trzecie: na złotówce mieliśmy dzisiaj szczyt moim zdaniem (4,6890,
    > taki poziom wyznaczyłem wczoraj na wgt.forex i dzisiaj tam prawie
    > doszliśmy). Zbiega się on ze wzrostem na EURUSD.

    hm, szczyt EUR masz na mysli? Aby nie bylo nieporozumien jak z prognoza
    Dietera o dołku USD.
    Jesli obstawiasz umocnienie PLN do EUR to co z USD - również ?
    W tym miejscu Dieter widzi chyba cos innego jak czytam...

    Z.

  • 3. Data: 2009-02-04 19:46:48
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Jesli obstawiasz umocnienie PLN do EUR to co z USD - również ?
    > W tym miejscu Dieter widzi chyba cos innego jak czytam...

    Długo jeszcze tak możecie??? Wszelkiego rodzaju opory, wsparcia i wszystkie inne
    kreski są tyle samo warte co Dietera prognozy 50/50. A na pewno na razie nie ma
    wskazań na odwrót wręcz przeciwnie jak już tu pisano Grunwald tuż, tuż.

  • 4. Data: 2009-02-04 19:53:20
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Sheen"

> [...]
    > 1995 przez dołki z 2001 i 2002, wykres w skali liniowej). Dotknęliśmy z
    > chirurgiczną precyzją i natychmiast się od niej odbiliśmy.

    To sa marzenia scietej glowy. Ilez to juz setek listow tutaj bylo ze juz,
    juz, juz byl ostateczny dolek a teraz bedzie szlo w gore. I dupa blada.
    Zadne wykresy tu nie pomoga! Gospodarcza sytuacja swiata jest tragiczna i
    nie ma sie co oszukiwac. W tym twoim czerwcu to WIG20 bedzie na poziomie
    bitwy z Tatarami pod Legnica (1241), o ile nie zejdziemy jeszcze niezej, az
    do poziomu Chrztu Polski. Albo do poziomu, kiedy to krola Popiela myszy
    zjadly.

    Pester

  • 5. Data: 2009-02-04 20:00:42
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    <k...@o...pl>

> [...]
    > nie ma
    > wskazań na odwrót wręcz przeciwnie jak już tu pisano Grunwald tuż, tuż.

    Najpierw Grunwald, potem Płowce, a pozniej sprowadzenie Krzyzakow do Polski.

    Pester

  • 6. Data: 2009-02-04 20:37:25
    Od: Leksy <l...@g...com>

    a co z Chrztem Polski?? 966;p

  • 7. Data: 2009-02-04 20:43:46
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Leksy" <l...@g...com> wrote in message
    >a co z Chrztem Polski?? 966;p

    Tez bedzie.

    Pester

  • 8. Data: 2009-02-04 20:45:22
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hahaha. Brakowalo mi Pestera z jego zacieciem historycznym. Przynajmniej
    mlodziesz podszkoli sie z historii.

    D.

  • 9. Data: 2009-02-04 20:55:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hahaha. Brakowalo mi Pestera z jego zacieciem historycznym. Przynajmniej
    mlodziez podszkoli sie z historii.

    D.

  • 10. Data: 2009-02-04 21:04:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>