  • 1. Data: 2009-03-31 16:51:00
    Temat: Doradzcie mi: NIEPOGMATWANE płatności internetowe dla sklepu www
    Od: k...@o...pl

    Jak wiadomo, jest ecard, są przelewy24, platnosci.pl, itd.

    Interesuje mnie następujący szczegół techniczny:
    jak opisywana jest płatność, która do mnie trafia?
    czy klient może wpisać 9cyfr i literkę?

    gdy sprzedaję na allegro doładowania komórek, wnerwia mnie, że
    płatności allegro podają tylko nr aukcji (dla mnie do niczego
    mi nie potrzebny szum informacyjny) a nie pozwalają klientowi
    wpisać nic w tytule przelewu. Dodatkowo, płatności allegro są
    tak złośliwe, że podają email użytkownika a nie jego login.

    Trzeba czytać maile od klientów, porównywać loginy, emaile,
    itd. Dużo zbędnej, niepotrzebnej pracy.

    O wiele lepszy jest mTransfer. Ja sam go sobie definiuję,
    ja tworzę linka i klient wpisuje to, czego żąda napisany
    przeze mnie formularz. Np. jeśli sobie wymyślę, że tytuł
    przelewu ma brzmieć: "D 501234567 50 NickAllegro Tralalala",
    gdzie 501234567 oznacza komórkę klienta, a "50" oznacza
    kwotę doładowania, to tak właśnie będzie. Żadnej zbędnej info.

    Która z firm udostępniających płatności internetowe daje mi
    możliwość skonfigurowania systemu w podobny sposób?

  • 2. Data: 2009-03-31 17:12:42
    Od: k...@o...pl

    > Która z firm udostępniających płatności internetowe daje
    > mi możliwość skonfigurowania systemu w podobny sposób?

    kiedyś kupowałem doładowanie na jakimś portalu i rzuciłem
    okiem na treść tego czegoś co się wygenerowało w tytule
    przelewu. Koszmar!

    czy istnieją płatności pozwalające przyjmować zapłatę
    z różnych banków które byłyby proste jak mTransfer?

  • 3. Data: 2009-03-31 18:51:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message

    > czy istnieją płatności pozwalające przyjmować zapłatę
    > z różnych banków które byłyby proste jak mTransfer?

    http://www.payu.pl/

    MK