  • 1. Data: 2009-03-31 14:19:32
    Temat: 1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Od 1 kwietnia br. Bank Pocztowy zmienia oprocentowanie lokat
    internetowych.
    Lokaty internetowe nadal będzie można zakładać już na okres od 10 dni
    i już od kwoty 1000 zł.

    Terminy i oprocentowanie lokat internetowych od dnia 01.04.2009 roku:

    oprocentowanie stałe
    10 dni - 4,5%; 1 miesiąc - 5,0%; 3 miesiące - 5,2%; 5 miesięcy - 5,4%;
    6 miesięcy - 6,35%; 12 miesięcy - 5,7%;

    oprocentowanie zmienne
    24 miesiące - 7%;

    PS Od dziś lokata nocna Aliora w dół na 6,5%, od jutra eMax Plus w dół
    do 4,15% / 4,7% (od 50 tys)

  • 2. Data: 2009-03-31 17:07:41
    Temat: Re: 1 kwietnia lokaty Pocztowego w dół...
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    Od 1 kwietnia br. Bank Pocztowy zmienia oprocentowanie lokat
    internetowych.

    -------------
    Podaj proszę źródło.

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2009-03-31 17:18:55
    Od: Homzik <h...@g...com>

    http://www.pocztowy.pl/generator.php?lista_wezlow=1,
    28,236

  • 4. Data: 2009-03-31 17:26:38
    Od: m...@i...pl

    On 31 Mar, 16:19, Homzik <h...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > oprocentowanie stałe
    > 10 dni - 4,5%; 1 miesiąc - 5,0%; 3 miesiące - 5,2%; 5 miesięcy - 5,4%;

    A na co mi takie lokaty w Fortisie dostaje 4,75% na 7-dniowej i 7% na
    4-miesiecznej. Hehe... dobrze, ze Google mi przypomina kiedy "zerwac"
    kazda z tych lokat ;).

  • 5. Data: 2009-03-31 19:06:35
    Od: k...@o...pl

    On 31 Mar, 16:19, Homzik <h...@g...com> wrote:

    > PS Od dziś lokata nocna Aliora w dół na 6,5%, od jutra eMax Plus w dół
    > do 4,15% / 4,7% (od 50 tys)

    w Polbanku od 1 kwietnia lokaty nieco w dół, ale eldorado chyba
    zostaje bo została wpisane do obowiązujacej od jutra tabeli
    oprocentowania. KO nadal 6 %.

  • 6. Data: 2009-03-31 21:29:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w Polbanku od 1 kwietnia lokaty nieco w dół, ale eldorado chyba
    > zostaje bo została wpisane do obowiązujacej od jutra tabeli
    > oprocentowania. KO nadal 6 %.

    a eurobank się przypadkiem nie sypie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-03-31 21:33:54
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Homzik pisze:
> [...]
    > i już od kwoty 1000 zł.
    >
    > Terminy i oprocentowanie lokat internetowych od dnia 01.04.2009 roku:

    Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym oprocentowaniem
    5%.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 8. Data: 2009-03-31 21:42:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Ralf" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym
    > oprocentowaniem 5%.

    No to czuję, że rozstaję się z pocztowym na dłużej, bo eurobank raczej
    tak drastycznie nie zetnie oprocentowania.

  • 9. Data: 2009-03-31 22:53:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 23:33:54 +0200, Ralf napisał(a):

    > Z tego wynika, że lokate bez belki można mieć do 2000zł, z realnym oprocentowaniem
    5%.

    Skąd Ci się wzięło 5% ?
    Mnie wychodzi 4,535% i ani trochę więcej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-04-01 02:34:00
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Chris wrote:

    > Skąd Ci się wzięło 5% ?
    > Mnie wychodzi 4,535% i ani trochę więcej.

    Chyba chodzilo o "brutto" ;)

    --
    in