  • 1. Data: 2009-03-31 15:58:22
    Temat: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Umowę o kartę kredytową podpisałem 20.05.2008r. Niedawno stwierdziłem, że nie
    uśmiecha mi się płacić 200zł za kolejny rok. Teraz czytam regulamin i widzę, że
    trzeba "Rezygnację ze wznowienia karty Posiadacz karty głównej/posiadacz karty
    dodatkowej zobowiązany jest złożyć w Banku najpóźniej 45 dni przed upływem
    terminu ważności karty." Kobieta w banku powiedziała, że dziś to już za późno,
    ale doradziła, żeby zastrzec kartę i wtedy będzie zamknięta od razu. Prawda to?
    Dzis zastrzeglem i mam przyjsc jutro do banku z powrotem. Drugie - w tym
    regulaminie jest napisane "przed upływem terminu ważności karty" a karta jest
    ważna do 05/2010. Jak to najlepiej rozwiazac? Chetnie zostawiłbym sobie tę
    kartę, ale 200zł za nią to troche dużo.

  • 2. Data: 2009-03-31 16:36:50
    Temat: Re: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: m...@i...pl

    On 31 Mar, 17:58, "bartekk" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > ważna do 05/2010. Jak to najlepiej rozwiazac? Chetnie zostawiłbym sobie tę

    Zadzwon do Mille i powiedz, ze chcesz zamknac karte. Zostaniesz
    przelaczony do dzialu utrzymania klienta powiedz, ze chetnie bys dalej
    korzystal z karty, ale ze wzgledu na oplate chcesz zrezygnowac, w 9
    przypadlach na 10 zostaniesz zwolniony z oplaty.
    Zapis o wznowieniu nie ma ma zastosowania, bo skoro karta jest wazna
    do 05/2010 to wznowienie bedzie w przyszlym roku, gdyby nawet bylo w
    tym to do 31/05 jest duzo wiecej dni niz 45. Straszenie, ze oplata
    bedzie pobrana jest chyba zalecana przez kierownictwo Mille forma
    zachety do pozostania klienta. W ubieglym m-cu to samo miala moja
    przyjaciolka, oczywiscie przy odpowiedniej asertywnosci karta zostala
    zamknieta, a zadna oplata nie zostala naliczona.

    MK

  • 3. Data: 2009-03-31 16:50:33
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    <m...@i...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...
> [...]

    > korzystal z karty, ale ze wzgledu na oplate chcesz zrezygnowac, w 9
    > przypadlach na 10 zostaniesz zwolniony z oplaty.

    A to, ze juz zastrzeglem karte, nie bedzie problemem?

  • 4. Data: 2009-03-31 17:01:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    U mnie jest jeszcze gorzej. W systemie transakcyjnym wyświetla się już
    informacja, że 4 kwietnia opłata zostanie pobrana w pełnej wysokości. :)

    W sumie też mi się nie uśmiecha placenie tej oplaty, nie wiem jakie mam pole
    do negocjacji (podejrzewam, że niewielkie), bo obrót bezgotówkowy wynosił na
    tej karcie 0 zł, z grubsza całe saldo było na 9,9% cały czas wykorzystane,
    więc nie jest tak, że bank nic nie zarobił. Z drugiej strony nie chce mi się
    jakichś przedłużajacych się negocjacji o 200 zł uskuteczniać, zastrzegać
    kartę i latać z nowym wnioskiem. Jak myślisz, jaka linia postępowania byłaby
    najwłaściwsza? Dzwonić tam? :)

    mz

  • 5. Data: 2009-03-31 17:03:27
    Od: m...@i...pl

    On 31 Mar, 18:50, "bartekk" <k...@g...com> wrote:

    > A to, ze juz zastrzeglem karte, nie bedzie problemem?

    Jak zastrzegles to bank bedzie musial wydac nowa. Zastrzezonego numeru
    nie mozna uzywac.

    MK

  • 6. Data: 2009-03-31 17:07:37
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    <m...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jak zastrzegles to bank bedzie musial wydac nowa. Zastrzezonego numeru
    > nie mozna uzywac.

    No tak, to jest oczywiste, ale zastanawiam sie czy jest sens dzwonienia w takiej
    sytuacji.

  • 7. Data: 2009-03-31 17:08:17
    Od: m...@i...pl

    On 31 Mar, 19:01, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > kartę i latać z nowym wnioskiem. Jak myślisz, jaka linia postępowania byłaby

    Mysle, ze dzwonic, to jeszcze nie ten etap, ze dla 200 PLN beda
    chcieli stracic klienta... nawet jezeli zadluza sie tylko na 9,9% ;).
    Pewnie odsetek z tego mieli wiecej niz te 200 PLN.

    MK

  • 8. Data: 2009-03-31 17:11:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mysle, ze dzwonic, to jeszcze nie ten etap, ze dla 200 PLN beda
    > chcieli stracic klienta... nawet jezeli zadluza sie tylko na 9,9% ;).
    > Pewnie odsetek z tego mieli wiecej niz te 200 PLN.

    No to jutro to sprawdzimy. Odsetki wielokrotnie przekroczyły 200 zł. Oby
    tylko bank nie wykazał się świadomością, że pomimo tych 200 zł oferta i tak
    jest dla mnie atrakcyjna, ażmi głupio dzwonić. :)

  • 9. Data: 2009-03-31 17:39:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    m...@i...pl pisze:
> [...]
    > korzystal z karty, ale ze wzgledu na oplate chcesz zrezygnowac, w 9
    > przypadlach na 10 zostaniesz zwolniony z oplaty.

    Ostatnio to nie działa. Nie przełączają, nie oddzwaniają i nic nie
    proponują.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-03-31 17:40:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekk pisze:
    > No tak, to jest oczywiste, ale zastanawiam sie czy jest sens dzwonienia
    > w takiej sytuacji.

    Nie ma, bo nowa karta kosztuje i nijak tego nie obejdziesz.

    --
    Mithos