  • 11. Data: 2009-06-19 18:21:03
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 20:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Mnie smieszy, ze tylu ciemniakow mamy w spoleczenstwie, ktorzy podniecaja
    > sie takimi filmami jak nocna zmiana i wierza w to co mowi Rydzyk. Ale moze
    > to dobrze, bo mi sie latwiej zyje, slaba konkurencja na rynku pracy i nie
    > trzeba sie zbytnio wysilac zeby dobrze zarabiac :D.
    >
    > MK

    A ilu jest ciemniaków, które uwierzyło w Dziesięć Przykazań Tuska
    przed wyborami AD 2007 ? Kwalifikacje na polskim rynku pracy to
    ostatnia rzecz potrzebna po to, by dobrze zarabiać. Zatem, póki jest,
    jak jest, ciesz się tym i...zarabiaj.

  • 12. Data: 2009-06-19 19:06:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h1gkes$8hp$1@news.wp.pl

    > Mnie smieszy, ze tylu ciemniakow mamy w spoleczenstwie, ktorzy podniecaja
    > sie takimi filmami jak nocna zmiana i wierza w to co mowi Rydzyk.

    A czy ja Ci gdzieś napisałem, że jestem tym filmem podnieciony i wierzę w to
    co mówi pewien fanatyk z Torunia. Piszesz o ciemniakach a chyba sam się do
    nich zaliczasz skoro nie widzisz różnicy w tym jak ktoś opisuje swoje emocje
    kiedy widzi jakim pionkiem był (i nadal jest) w tamtych latach Tusk.

    > Ale moze to dobrze, bo mi sie latwiej zyje, slaba konkurencja na rynku
    pracy i nie
    > trzeba sie zbytnio wysilac zeby dobrze zarabiac :D.

    Nie wiem jak ty ale ja się nie muszę wysilać :) Miałem to szczęście, że
    kilkanaście lat temu ktoś podał mi rękę i wziął na zachód gdzie zapracowałem
    sobie na obecny tryb życia. Teraz mam w głębokim poważaniu pojebów, którzy w
    imię populizmu określają się mianem patriotów gdyż ich decyzje bezpośrednio
    nie wpływają na moje życie (komfort podwójnego obywatelstwa?) Żal mi tylko
    ludzi, którzy muszą tu żyć na codzień, którzy nie mieli tyle szczęścia co
    ja...

    To wszystko z mojej strony.

  • 13. Data: 2009-06-19 19:09:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h1gklv$q4s$1@achot.icm.edu.pl

    > przy obecnej frekwencji wyborczej to na ambicjach sie skonczy.

    Oby. Chociaż z drugiej strony czy jest jakaś alternatywa. Ja przynajmniej
    jej nie dostrzegam. Od lat te same gęby a jeżeli znajdzie się jakiś młody
    człowieczek z jajami, który ma poukładane w głowie i rzeczywiście chce coś
    zrobić to i tak prędzej czy później skończy w tylnim szerego bo gdyż jego
    styl myślenia nie będzie się pokrywał z tym co myśli wodzostwo.

    > ostatnio 75% pokazalo, ze ma w fotograficznej ciemni elyty politycze.

    Mowa o wyborach do PE? Może to też pokazanie środkowego palca niebieskiej
    komunie...

  • 14. Data: 2009-06-19 19:12:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > A ilu jest ciemniaków, które uwierzyło w Dziesięć Przykazań Tuska
    > przed wyborami AD 2007 ?

    Dużo? IMHO bardzo dużo i aby było śmieszniej, kiedy ślepo zapatrzonym w
    wodza przypominisz postulaty jakie serwował kiedy był w opozycji jak i w
    kulminacyjnym okresie kampanii przed wyborczej (m. in. 3x15 he he he he) to
    jakoś kończą się poemy pochwalne, zaś dyskusję przerywa dziwna ciszy, która
    dopiero po paru chwilach jest przerywana brzdękiem szkła, w którym znajduje
    się lekko wygazowane i rozwodnione piwo :)

  • 15. Data: 2009-06-19 19:40:01
    Od: Michał <r...@x...cy>

    MK pisze:
    > Mnie smieszy, ze tylu ciemniakow mamy w spoleczenstwie, ktorzy
    > podniecaja sie takimi filmami jak nocna zmiana i wierza w to co mowi
    > Rydzyk.

    Ten Rydzyk to taki dyżurny chłopiec do bicia? :> Bo akurat z Nocną
    Zmianą Rydzyk miał tyle wspólnego co z populacją rydzów na Suwalszczyźnie.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 16. Data: 2009-06-19 19:40:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    corner pisze:
    > Popatrz na to z innej strony: ochrona systemu bankowego przed złymi
    > kredytami i pośrednia stymulacja akcji kredytowej, która to prowadzi do
    > wzrostu konsumpcji itd...

    Ale jaka ochrona ? Za "nasze" to jest wszystkich podatników pieniądze,
    chroni się kolejną grupkę osób tworząc znowu święte krowy, po górnikach,
    hutnikach, stoczniowcach, rolnikach, nauczycielach itp. itd.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-06-19 19:44:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > I taka oto człowiek bez przysłowiowych jaj został premierem i aby było
    > śmieszniej ma ambicje na więcej. Na dodatek ciemne społeczeństwo to kupuje
    > bo pan premier aby się przypodobać "katolickiej części" Polski wziął sobie
    > po n latach "małżeństwa" ślub kościelny :) LOL.

    A który premier miał jaja ? Kaczy Jarosław ? Piękny Kazik ? Belka (tego
    to nawet nie było widać) ? Miller (mieli takie poparcie, że praktycznie
    mogli rządzić sami, a mimo to się ugięli) ? Każdy ma jaja póki nie
    dojdzie do władzy.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-06-19 19:47:37
    Od: Ra <a...@a...com>

    szczurwa pisze:

> [...]
    > przed wyborami AD 2007 ? Kwalifikacje na polskim rynku pracy to
    > ostatnia rzecz potrzebna po to, by dobrze zarabiać. Zatem, póki jest,

    w końcu poszedł po rozum do głowy i pobił pis ich własną bronią

  • 19. Data: 2009-06-19 19:48:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Mowa o wyborach do PE? Może to też pokazanie środkowego palca niebieskiej
    > komunie...

    To były pierwsze wybory jakie zbojkotowałem. Niestety dość mam kaczorów
    (zarówno bliźniaczych jak i donaldów), lewicy, prawicy i całej tej
    hołoty zwanej elitami politycznymi, która tworzy jedną bezkształtną
    papkę, a ich celem jest jedynie dorwanie się do koryta. Coś takiego jak
    program polityczny, zasady - tego w ogóle nie ma. Wszystkie partię są
    takie same, żadna nie realizuje swojego programu.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-06-19 19:50:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1gps3$h4p$1@news.onet.pl

    > Każdy ma jaja póki nie dojdzie do władzy.

    Podobno władza odbiera moc w jajach jak to zostało powiedziane w bardzo
    życiowej komedii - Kariera Niokosia Dyzmy :)