  • 11. Data: 2004-09-15 21:29:23
    Temat: Re: Dominet Bank idzie w ślady BPH'u...
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 15 Sep 2004 22:38:09 +0200, "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>
    wrote:

    >r.)
    >>
    >To wszystkie banki tak maja. Musza zdazyc do 12 października
    >z nowymi umowami do kart. W Raiffeisenie widocznie się
    >pogubili z bazą klientów. Tylu ich teraz mają....

    w raiffeisenie najsmieszniejsze jest to, ze nie wypelnia sie umowy o
    karte, tylko.... wniosek o wydanie karty :) i nie wiadomo, czy beda
    wymieniac te karty? czy przysla pozniej umowy? w zalaczonym liscie
    przewodnim ani slowa na ten temat...
    pogubili sie nie tylko z baza klientow, ale z sensem i logika rowniez.

    G.