  • 11. Data: 2021-11-24 00:11:59
    Temat: Re: Czym placic za bilety Wizz?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fe3ab0dc-6035-4fdf-a11e-f6ef42c33a5bn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Niby tak, podobno biedronek nie zarabia na sprzedaży detalicznej,
    > tylko na odroczonych płatnościach - kasę, którą ma za darmo - jest
    > ją winny dostawcom na fakturach np. z 2-miesięcznym terminem
    > płatności, ale już ją ma w łapie od kupujących w stonce ludków,
    > pożycza innym na %...

    pacz pan jaka szuja

    > A czy takie bilety na rok naprzód są dużo
    > tańsze? Bo to się jeszcze musi opłacać.

    do Gdańska i Warszawy były po 7.99
    teraz 15 listopada kupowalem na koniec lutego za 9.99
    ale fotel 4f, walizka tez ilestam

    > To co, tak często nie udaje się polecieć?

    ostatni rok był cieżki i zwariowany

    pan doktor ci zadzwoni z PL że go nie będzie
    a mnie się nie chce lecieć na darmo.

    > Czy nie ma szans na zwroty?

    może są, musze poczytać rajan faq

    > W PKP zwrot kosztuje 15% i można nawet
    > do 5 minut przed odjazdem pociągu zrobić. Choć to wcale nie jest
    > krótko - w dawnych dobrych czasach, kiedy wydawało nam się, że
    > jednak będziemy zachodnio-europejczykami, kolega stał w kolejce do
    > kasy na centralnym i jakaś pani przybiega: "przepraszam, czy może
    > mnie pan przepuścić, bo mam za 5 minut pociąg" - a kolega na to z
    > europejskim spokojem: "a ja mam za 3".

    :)

    --
    Piotrek