  • 1. Data: 2021-11-19 14:58:31
    Temat: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Że niby ułatwiają:

    ***
    Informujemy, że opierając się na komentarzach otrzymanych od naszych
    Klientów, od 20.11.2021 wprowadzamy zmiany w procesie Autoryzacji
    Internetowej - proces autoryzacji transakcji tą metodą zostanie
    skrócony do 3 kroków. Nie będzie już konieczne wpisywanie
    jednorazowego kodu, z kolejnej wiadomości SMS.

    Od 20 listopada 2021, aby zatwierdzić transakcję kartą w Internecie:

    * klikasz w link do strony autoryzacyjnej, który otrzymasz SMS-em na
    swój numer telefonu, (linku można użyć tylko raz),
    * sprawdzasz szczegóły transakcji, wprowadzasz dane logowania do
    Citibank(R) Online i klikasz ,,Autoryzuj",
    * wracasz na stronę sklepu i klikasz ,,Zakończ transakcję".

    Gotowe, płatność została potwierdzona!

    Poznaj nowy, uproszczony proces potwierdzania Twoich transakcji kartą
    w Internecie, przy użyciu danych logowania do serwisu bankowości
    elektronicznej Citibank Online.

    Aby korzystać z tej metody nie musisz posiadać aplikacji Citi Mobile(R),
    wystarczą Twoje dane logowania do Citibank Online.
    ***

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2021-11-19 15:41:13
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...

  • 3. Data: 2021-11-19 15:58:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
    > Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    > nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    > telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...

    Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo, bo
    raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie wymyślić,
    skoro tak tego bronią.
    Widać policzyli i dwa SMSy wychodzą jednak drożej niż jeden.
    Tyle że wyrzucili nie ten, co trzeba - a przecież było już i prosto i skutecznie - i
    w innych bankach nadal jest.
    Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...

  • 4. Data: 2021-11-20 14:48:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 06:58:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > bo raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie

    Bronią, bo kompletnie zmaścili autoryzację poprzez aplikację mobilną
    (sądząc po opiniach tejże aplikacji w sklepie play - czy jak to się tam
    nazywa). I w tej chwili ci ze smartfonem nie mogą się autoryzować za
    pomocą aplikacji choćby chcieli, a ci bez smartfona... mają przepisać
    ręcznie (!) link z SMSa z telefonu na komputer. Ale im się nie chce ;->

    > Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...

    Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
    autoryzację bez użycia aplikacji.
    Chociaż podejrzewam, że może nawet nie tyle spadek obrotów, ile ilość
    rezygnacji z KK. A może oba czynniki naraz.

    --
    Imka

  • 5. Data: 2021-11-20 18:18:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Nov 2021 14:48:23 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    >Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
    >autoryzację bez użycia aplikacji.
    Była możliwa cały czas, korzystałem. Mało tego, była możliwa
    autoryzacja sms nawet dla posiadających aplikację, wystarczyło nie
    włączać opcji autoryzacji aplikacją.
    Także miałem aplikację, autoryzację sms a smslinki klikałem zazwyczaj
    na kompie https://messages.google.com/ ;)

    WAM