  • 31. Data: 2003-12-16 12:01:23
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Nie wiem - nie użeram się z mbankiem ani z Inteligo. Poza tym do typowego
    > korzystania z konta "użeranie" sie z kimkolwiek nie jest potrzebne.

    > Sęk w tym, że używając normalnie Inteligo to nie będzie 1 PLN.

    No nie bedzie 1PLN ale dopuki koszty utrzymania sa mniejsze od kosztow
    akceptowalnych, to wszystko jest ok. Oczywise iz najlepszym wyjsciem
    byloby polaczyc przyjaznosc i niezawodnosc z zerowymi kosztami obslugi....

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 32. Data: 2003-12-16 12:06:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No nie bedzie 1PLN ale dopuki koszty utrzymania sa mniejsze od kosztow
    > akceptowalnych, to wszystko jest ok.

    Dla mnie 144 rocznie za zwykłe czynności bankowe, to nie jest suma
    akceptowalna. Dopóki ;-) mam alternatywę, to wolę za to wypić dodatkowego
    Jasia Wędrowniczka.

    >Oczywise iz najlepszym wyjsciem
    > byloby polaczyc przyjaznosc i niezawodnosc z zerowymi kosztami obslugi....

    To już 1,5 miesiąca jak czekam na obiecany telefon z Inteligo. Pewnie się
    nie doczekam ;-))) Płacić i jeszcze być olewanym ;-) ? Dziekuję, postoję.
    Aha! I żeby nie było, że najeżdżam na Inteligo, to dodam, że za
    niegospodarność uważam również kupowanie w mbanku ekarty za 25 PLN mogąc
    mieć guzika z taką samą funkcjonalnością za 11,98 + dostęp do bankomatów PKO
    BP ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2003-12-16 12:15:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > niegospodarność uważam również kupowanie w mbanku ekarty za 25 PLN mogąc
    > mieć guzika z taką samą funkcjonalnością za 11,98 + dostęp do bankomatów PKO
    > BP ;-))))
    To nie jest niegospodarność, tylko kolekcjonerstwo ;-)

    KJ

  • 34. Data: 2003-12-16 12:16:15
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    A ja nie twierdze ze na kogos najezdzasz, ale jakbym mial sprawdzac po
    wszystkich ofertach co w danej chwili gdzie jest za darmo, zakladac tam
    konta lub przenosic, to wiecej strace niz zyskam.

    Tez nie do konca jestem zadowolony z Inteligo, ale puki co trwamy tak
    razem ja i moje konto w inteligo :-)

  • 35. Data: 2003-12-16 12:32:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A ja nie twierdze ze na kogos najezdzasz, ale jakbym mial sprawdzac po
    > wszystkich ofertach co w danej chwili gdzie jest za darmo, zakladac tam
    > konta lub przenosic, to wiecej strace niz zyskam.

    Na czym stracisz? Na zalozeniu tanszego konta? Konto to normalny produkt -
    pogorszyly sie warunki - ide gdzie indziej ;-)))

    > Tez nie do konca jestem zadowolony z Inteligo, ale puki co trwamy tak
    > razem ja i moje konto w inteligo :-)

    Póki co ;-))) To tez mam konto w Inteligo i nawet je sobie chwale, ale nie
    zmienia to faktu, ze pomysl uzywania tego konta jako glównego to dla mnie
    niegospodarmosc.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 36. Data: 2003-12-16 12:38:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moze sie zdarzyc, ze wszystkie przelewy beda do PKO BP, to wtedy w
    Inteligo
    > tez za darmo. Ale to mocno naciagany scenariusz ;)

    Ba, nawet przelewy wykonane u konsultanta będą za darmo ! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 37. Data: 2003-12-16 12:48:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 15 Dec 2003 23:40:26 +0100, w <brld7c$nc8$1@zeus.polsl.gliwice.pl>,
    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > :P
    >
    > Niegospodarność miałaby być dumą? :-)

    A dziadowanie i skąpstwo? ;D.

  • 38. Data: 2003-12-16 13:11:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Niegospodarność miałaby być dumą? :-)

    A dziadowanie i skąpstwo? ;D.

    Taaaa - korzystanie z lepszej cenowo oferty to dziadowanie i skąpstwo -
    ciekawy pogląd. I dlaczego Inteligo? Proponuję Pekao SA + robienie opłat
    jako wpłata gotówkowa w jeszcze innym banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 39. Data: 2003-12-16 13:15:09
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Taaaa - korzystanie z lepszej cenowo oferty to dziadowanie i skąpstwo -
    > ciekawy pogląd. I dlaczego Inteligo? Proponuję Pekao SA + robienie opłat
    > jako wpłata gotówkowa w jeszcze innym banku.

    Nie no nie badzmy radykalni :-) PKO SA nie traktowal bym w kategoriach
    banku :-)

  • 40. Data: 2003-12-16 13:24:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > Nie no nie badzmy radykalni :-) PKO SA nie traktowal bym w kategoriach
    > banku :-)

    I masz zupełną rację. Bo takiego banku nie ma...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara