  • 21. Data: 2003-12-16 11:23:21
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Nie da się płacić w Inteligo tylko 0,99 używając tego konta jako
    > podstawowego. Jako interfejs do bankomatów PKO BP jest idealne, ale gdybym
    > np. ja korzystała z niego, jako konta głównego, to płaciłabym miesięcznie
    > 8,91 PLN (8 przelewów+opłata za kartę). Korzystanie z serwisu SMS, to
    > następne 3,99. Czyli razem 12,9 PLN miesięcznie. Pekao SA mogłoby iść z nimi
    > w zawody.

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-) Zawsze tak bylo i bedzie.
    Zreszta wlasnie wszystko zalezy od szczegolow, bo np zalezy tez od tego
    gdzie ty te przelewy bedziesz wykonywal itp itd.

    Natomiast jezeli nawet wydatek 12PLN nazwiesz niegospodarnoscia, to
    chyba przy budzecie miesiecznym rzedu 100PLN. Bo w innym wypadku nawet w
    rozliczeniu rocznym 144PLN to co by nie bylo to najwyżej 1 JW (Johny
    Walker) cie to kosztuje. A to jest wydatek mozliwy do zaakceptowania.

    Ale jak juz pisalem punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 22. Data: 2003-12-16 11:27:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    GideoN wrote:

    [...]

> [...]
    > Walker) cie to kosztuje. A to jest wydatek mozliwy do zaakceptowania.
    >
    > Ale jak juz pisalem punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    Jeżeli moge mieć coś za darmo a wydać na to samo pieniądze to wolę za
    darmo. Dziwi cię to ? (Z tego samego powodu mam PZ w inteligo a nie w
    mBanku)

    KJ

  • 23. Data: 2003-12-16 11:35:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

    No właśnie - patrzę z punktu widzenia klienta. Popatrzmy na przelewy - mam 2
    mozliwości ich wykonania - za 7,92 PLN miesięcznie w Inteligo i za darmo w
    mbanku (robię 8 przelewów). Dlaczego mam płacić za coś co mogę mieć za
    darmo?

    >Zawsze tak bylo i bedzie.
    > Zreszta wlasnie wszystko zalezy od szczegolow, bo np zalezy tez od tego
    > gdzie ty te przelewy bedziesz wykonywal itp itd.

    Cena przelewu nie zależy od tego "gdzie" je będę robić. Co najwyżej zależy
    od sposobu w jaki je wykonam. Zakładam, że rozmawiamy o przelewach przez
    net.

> [...]
    > rozliczeniu rocznym 144PLN to co by nie bylo to najwyżej 1 JW (Johny
    > Walker) cie to kosztuje. A to jest wydatek mozliwy do zaakceptowania.

    Wydatek nawet 1 PLN nazwę niegospodarnością, jeżeli jest tańsza/darmowa
    alternatywa. Poziom zarobków nie ma tu nic do rzeczy, a właściwie ma -
    zazwyczaj bardziej szastają forsą Ci, co mają jej mniej. Popatrz kto
    korzysta z kredytów Providenta np. ;-) A dodatkowego JW rocznie wolę wypić
    niż dofinansowywać Inteligo. Skoro lubisz dofinansowywać banki, to załóż
    sobie konto w Pekao SA, ale płatności rób w innym banku jako wpłata
    gotówkowa. Tak będzie najdrożej :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-12-16 11:37:01
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Kamil Jońca wrote:
    > Jeżeli moge mieć coś za darmo a wydać na to samo pieniądze to wolę za
    > darmo. Dziwi cię to ? (Z tego samego powodu mam PZ w inteligo a nie w
    > mBanku)

    Nie dziwi mnie. Ale jak wiadomo nie zawsze decydujaca kwestia jest to
    ile zaplacimy za utrzymanie rachunku. I skoro cos jest darmowe nie dla
    kazdego musi byc lepsze.

  • 25. Data: 2003-12-16 11:40:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brmqos$ai8$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Cena przelewu nie zależy od tego "gdzie" je będę robić. Co najwyżej
    > zależy od sposobu w jaki je wykonam. Zakładam, że rozmawiamy o
    > przelewach przez net.

    Moze sie zdarzyc, ze wszystkie przelewy beda do PKO BP, to wtedy w Inteligo
    tez za darmo. Ale to mocno naciagany scenariusz ;)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-12-16 11:45:00
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Glenn wrote:

> [...]

    > alternatywa. Poziom zarobków nie ma tu nic do rzeczy, a właściwie ma -
    > zazwyczaj bardziej szastają forsą Ci, co mają jej mniej. Popatrz kto

    Heh nie porownuj Providenta z jego kosztami z Inteligo :-) Pozatym mysle
    ze koszt utrzymania Inteligo w przeliczeniu na czas uzerania sie z
    mBankiem wychodzi in plun Inteligo :-)

    Pozatym wydanie 1PLN bezproblemowo jest mniejszym kosztem niz uzeranie
    sie z roznymi klopotami za darmo :-) (moze ja trafilem w zly okres
    mBanku ale wiecej mnie napewno te DARMOWE przelewy kosztowaly niz te
    NIEGOSPODARNE w Inteligo)

  • 27. Data: 2003-12-16 11:45:48
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Moze sie zdarzyc, ze wszystkie przelewy beda do PKO BP, to wtedy w Inteligo
    > tez za darmo. Ale to mocno naciagany scenariusz ;)

    Bardzo mocno naciagany :-) aczkolwiek nie powiem ze niemozliwy :-)

  • 28. Data: 2003-12-16 11:50:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Inteligo

    > Bardzo mocno naciagany :-) aczkolwiek nie powiem ze niemozliwy :-)

    Przy platnosciach typowych (prad, gaz, czynsz etc.) to scenariusz
    niemozliwy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-12-16 11:54:12
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Glenn wrote:

    > Przy platnosciach typowych (prad, gaz, czynsz etc.) to scenariusz
    > niemozliwy.

    Owszem niemozliwy :-)

  • 30. Data: 2003-12-16 11:54:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Heh nie porownuj Providenta z jego kosztami z Inteligo :-)

    Ja tylko daję przykład ilustrujący tezę, że osoby mające niskie dochody
    bardzo często są bardziej niegospodarne.

    >Pozatym mysle
    > ze koszt utrzymania Inteligo w przeliczeniu na czas uzerania sie z
    > mBankiem wychodzi in plun Inteligo :-)

    Nie wiem - nie użeram się z mbankiem ani z Inteligo. Poza tym do typowego
    korzystania z konta "użeranie" sie z kimkolwiek nie jest potrzebne.

> [...]
    > sie z roznymi klopotami za darmo :-) (moze ja trafilem w zly okres
    > mBanku ale wiecej mnie napewno te DARMOWE przelewy kosztowaly niz te

    Sęk w tym, że używając normalnie Inteligo to nie będzie 1 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn