  • 11. Data: 2010-04-05 19:43:00
    Temat: Re: wymiana karty - koszmar
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 21:40, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > inny sposob - isc i poprosic w Citi o karte identyfikacyjna (o ile
    > jeszcze wydaja) i z nia powiazac CBOL.
    > Wtedy jakiekolwiek zmiany kart nie maja znaczenia, bo konto jest
    > powiazane do tej identyfikacyjnej. Kiedys to byl jedyny sposob zeby miec
    > CBOL jak sie nie mialo konta tam.

    Tyle, ze karta identyfikacyjna jest dla osob, ktore nie maja
    debetowej. Chyba nie mozna miec jednoczenie identyfikacyjnej i
    debetowej, ale moze sie myle...

    MK

  • 12. Data: 2010-04-05 19:44:01
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-05 21:43, MK wrote:

    > Tyle, ze karta identyfikacyjna jest dla osob, ktore nie maja
    > debetowej. Chyba nie mozna miec jednoczenie identyfikacyjnej i
    > debetowej, ale moze sie myle...

    Nie wiem, bo nie mam debetowej, a karte wyrobilem ze 2-3 lata temu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2010-04-06 17:55:33
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dared to write:

    > Tez Citi?
    > Bo tak w ogole to, ze _aktywuja_ nowa karte po jakims czasie, jest
    > sensowne. Klient naprawde moze miec problem z telefonem do banku (nie
    > zeby to byly typowe warunki, i _zwykle_ pewnie bedzie mial takze problem
    > z odebraniem nowej karty).
    > Ale deaktywowanie karty, o ktorej wiemy, ze klient jej uzywa(l), ze nic
    > jej nie jest, i ze ma "dobra" date waznosci, tylko dlatego, ze jest nowa
    > karta? Bardzo dziwne.

    UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.

    Mam ochotę ich obluzgać.

  • 14. Data: 2010-04-06 22:38:06
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    kashmiri pisze:

    > UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.
    >
    > Mam ochotę ich obluzgać.

    Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:

    1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
    bankomat? Cytując Ciebie:

    Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
    Maestro została zablokowana

    Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę

    2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
    mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."

    "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"

    Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
    dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
    karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
    działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
    (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
    brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
    czego się spodziewać.

    Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.

    Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
    debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).
    Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
    (poza KK Citi)? :)

    Michał

  • 15. Data: 2010-04-08 04:18:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Michal_Ko <m...@n...org> dared to write:

> [...]
    > bankomat? Cytując Ciebie:
    >
    > Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta

    Zablokowanie karty nie musi skutkować poleceniem "zatrzymaj". Bankomaty mogą po
    prostu kartę wypluwać.

> [...]
    > (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
    > brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,

    Po kolei:
    - Gwoli wyjaśnienia: Poczta Polska zapewne nie miała opóźnienia; moja rodzina miała
    za to poślizg z wysłaniem za granicę (3 km na pocztę i nie po drodze).
    - Jak pisałem, nie zamawiałem duplikatu, tylko wymieniałem Maestro na MC Electronic.
    Wyrażenia: "transakcje zdalne" i "Maestro Citibanku" nie występują razem.
    - Zamawiałem przez internet i nie było ŻADNEJ informacji o blokadzie dotychczasowej
    karty i Citi online.

    > Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.
    >
    > Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
    > debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).

    Jestem za granicą na dłużej - czas liczony w latach - nie mam wyboru ;)

    > Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
    > (poza KK Citi)? :)

    Oczywiście :)
    Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie wk*rwiła.

    k.

  • 16. Data: 2010-04-08 09:22:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 08:18:37 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Oczywiście :)
    > Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie
    > wk*rwiła.

    Czyli za tą, tak zwaną, zagranicą to Citi nie zawsze takie pewne i
    pomocne jakby się mogło wydawać.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-04-09 17:37:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010, Marcin wrote:

    > Witam

    > On dziala tak jak banki w Hameryce ;) Chyba na calym swiecie system Citi jest
    > taki sam...

    Masz na myśli takie linki:
    http://citisucks.blogspot.com/
    ...? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-04-09 18:51:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> dared to write:

    > Masz na myśli takie linki:
    > http://citisucks.blogspot.com/
    > ...? ;)

    Podobne, tylko od bardziej inteligentnych autorów.

    k.

  • 19. Data: 2010-04-14 09:05:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 12:04:21 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Po prostu powala. Pani zaproponowała dokonanie przelewu na... rachunek
    > karty kredytowej, "żeby Pan mógł wyciągnąć pieniądze z bankomatu". I nie
    > umiała wyjaśnić, dlaczego zablokowano dostęp online.
    >
    > Czy ten bank działa w XIX wieku??????????

    Jak likwidowałem CitiOneDirect to zostawała mi wtedy kk i KO. O ile
    dobrze pamiętam, to do KO wyrobili mi jakąś taką kartę, która działa
    tylko w oddziale, ale mogłem jej użyć do zalogowania się do systemu. To
    chyba jest rozwiązanie, które Ciebie ratuje, oczywiście przy następnej
    okazji ;)

    --
    xbartx