  • 1. Data: 2010-04-03 19:59:09
    Temat: Karta Millennium Visa
    Od: Karol MARCHEWKA <K...@S...pl>

    W cenniku kart kredytowych Millennium Visa jest coś takiego "Opłata za
    spłatę zadłużenia w innym banku" - prowizja 1%

    Załóżmy, że pewnego miesiąca ciężko wygospodarować kasę na ratę kredytu
    hipotecznego, dlatego postanawiam spłacić ratę z karty kredytowej. Bank
    oczywiście naliczy mi prowizję 1% wartości przelewu.

    Czy taki przelew bank traktuje jako transakcję gotówkową i odsetki
    nalicza od dnia dokonaniu przelewu czy też traktuje ją jako bezgotówkową
    i jeżeli spłacę kwotę tego przelewu w okresie grace period to odsetki
    wyniosą 0%.

    Odpowiedzi na powyższe szukałem w Regulaminie Kart Kredytowych i
    Cenniku, ale nie znalazłem odpowiedzi. Pytanie zatem kieruję do
    użytkowników kart Banku Millennium.

    Karol

  • 2. Data: 2010-04-03 21:28:30
    Temat: Re: Karta Millennium Visa
    Od: sauer <s...@...pl>

    Oprocentownie 9,9 i 1% prowizji
    odsetki naliczają się od daty przelewu

  • 3. Data: 2010-04-04 07:58:53
    Od: Karol MARCHEWKA <K...@S...pl>

    W dniu 2010-04-03 23:28, sauer pisze:
    > Oprocentownie 9,9 i 1% prowizji
    > odsetki naliczają się od daty przelewu

    Czy to oprocentowanie jest stałe czy obowiązuje przez pełne trzy okresy
    rozliczeniowe - coś takiego znalazłem w cenniku kart kredytowych.

    Karol

  • 4. Data: 2010-04-06 00:08:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <K...@S...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hp9grr$igs$...@n...onet.pl...

    > Czy to oprocentowanie jest stałe czy obowiązuje przez pełne trzy okresy
    > rozliczeniowe - coś takiego znalazłem w cenniku kart kredytowych.

    Stałe.