  • 11. Data: 2021-04-24 18:23:00
    Temat: Re: Citi sie czepia ...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

> [...]
    BIK.

    > Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających

    Ale ja Ci wierzę. Chodziło mi tylo o tą reklamację. Sądzę, że jedyną
    odpowiedzią byłoby" "Zapis umowy nas do tego uprawnia"

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 12. Data: 2021-04-24 18:24:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)

    Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem. Taki myślący to zwykle się
    pyta, trudniej mu kit wcisnąć i w ogóle.

    KJ

  • 13. Data: 2021-04-24 18:42:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.04.2021 o 16:55, Pete pisze:

    > Nie ma się co dziwić. Skoro przestałeś się zgadzać na podwyższenie, to w
    > banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się
    > ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"

    Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

    MJ

  • 14. Data: 2021-04-24 18:44:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.04.2021 o 17:09, Wojciech Bancer pisze:

    > A nie masz przypadkiem karty ze starych czasów ustawy o maks. odsetkach,
    > a która obecnie daje Ci oszałamiające 2% odsetek? Może chcą się pozbyć
    > klientów z takimi kartami :)

    Owszem, te karty wymawiają - ale wymieniają na inne i żadnych kwitów nie
    chcą.

    MJ

  • 15. Data: 2021-04-24 19:04:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Michal Jankowski.
    On 24.04.2021 18:42 you wrote:

    > Ale to nie ode mnie bank chce jakichś kwitów.

    A to przepraszam ;-)

    --
    Pete

  • 16. Data: 2021-04-24 19:55:25
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.04.2021 o 22:39, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
    > ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

    a masz dużo zobowiązań? citi często robi zapytania monitorujące w BIK,
    może znaleźli tam coś ciekawego i stąd ta prośba

    tak generalnie to bank ma prawo badać zdolność kredytową w całym okresie
    kredytowania
    stosowne zapisy powinieneś mieć w umowie lub regulaminie

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 17. Data: 2021-04-25 14:34:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 18:24, Kamil Jońca pisze:
    > Akurat banki nie są tu jakmiś wyjątkiem.

    Ale mają swój KLIMAT, NOMENKLATURĘ i tą aurę ZŁODZIEJSTWA ;-)

    W dodatku są pod niby opieką/nadzorem państwa

    To taki wzór skołtunienia dla wszystkich CWANIAKÓW

  • 18. Data: 2021-04-26 14:47:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    >

    > A nie masz przypadkiem karty ze starych czasów ustawy o maks. odsetkach,
    > a która obecnie daje Ci oszałamiające 2% odsetek? Może chcą się pozbyć

    Też mam KK w citi na 2% odsetek (+konto) z dożywotnią darmowością
    Jedyny wymóg to 1500 zł wpłaty co miesiąc
    Co chwila do mnie wydzwaniają ale nie pozwalam się z autoryzować przez
    telefon więc nie wiem w jakiej sprawie dzwonią

    Marcin

  • 19. Data: 2021-04-26 15:43:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.04.2021 o 14:47, lolekanabolek pisze:

> [...]
    > Co chwila do mnie wydzwaniają ale nie pozwalam się z autoryzować przez
    > telefon więc nie wiem w jakiej sprawie dzwonią

    Ja miałem bezwarunkową darmową, ale przyszło pocztą papierową
    wymówienie. A dzwonić do mnie zakazałem już dawno.

    MJ

  • 20. Data: 2021-04-26 21:45:26
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają. Kogo tam pozatrudniali i
    dlaczego?

    > A napisali, jakich to dokumentów chcą dokładnie?
    Napisali - różne warianty
    dla fizycznego, zaswiadczenie o zarobkach lub 3m wyciąg z konta gdzie
    pobory wpływają

    > I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

    Jako fizol

    > Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie
    BIK.
    > Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś
    kombinuje.

    Nie sądzę, żeby ktoś kombinował na moje konto.
    Karta leży już dość długo nie używana...

    CallCenter wpisany na black list - ale nie tak dawno lasce udało się
    wbić z siakiejś komórki i namawiała aby innych na kartę namówić :D

    Nie dawno, pożegnałem MC World z Santiego, mogę pożegnać i Citi
    Mam jeszcze kk Golda z Milka /za 5 klików/ a już się dobija Revolut
    ze swoją ofertą KK

    Pozdro