  • 1. Data: 2021-04-23 22:39:24
    Temat: Citi sie czepia ...
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
    jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
    moją zdolność kredytową :]

    KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
    ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

    Pozdro

  • 2. Data: 2021-04-24 00:03:20
    Temat: Re: Citi sie czepia ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    >Citi sie czepia i straszy wypowiedzeniem umowy o KK
    >jeśli nie dostarczę aktualnych dokumentów potwierdzających
    >moją zdolność kredytową :]

    No no ... ciekawe.
    Inicjatywa wlasna banku, czy jakas odgorna regulacja ?
    A moze maja wlasna polityke i regularne sprawdzanie co X lat ... i
    wlasnie Ci uplynely ?

    A moze weryfikuja klientele przed sprzedaza banku.

    >KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
    >ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

    Tak jest. Niech sp*ja :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-04-24 10:45:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 23 kwietnia 2021 o 22:39:23 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    >
    > KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
    > ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

    W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają. Kogo tam pozatrudniali i
    dlaczego?

    A napisali, jakich to dokumentów chcą dokładnie?
    I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

    Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie BIK.
    Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś
    kombinuje.

  • 4. Data: 2021-04-24 10:54:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie
    BIK.

    Ale reklamację z jakiego właściwie powodu? Stawiam dolary przeciwko
    orzechom, że w umowie jest zapis że bank ma prawo do okresowej
    weryfikacji.

    > Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś
    kombinuje.
    Kj
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2021-04-24 12:59:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.04.2021 o 10:54, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    >
    > Ale reklamację z jakiego właściwie powodu? Stawiam dolary przeciwko
    > orzechom, że w umowie jest zapis że bank ma prawo do okresowej

    Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających
    cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się
    zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

    Inna sprawa, że citek ostatnio szaleje - karty przymusowo wymienia,
    nowych kont w jeszcze niedawno promowanych odmianach już zakładać nie
    chce...

    A do tego, to w ogóle chce biznes konsumencki sprzedać. Jak znam życie,
    to pewnie skarbonka ich kupi.

    MJ

  • 6. Data: 2021-04-24 16:55:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Michal Jankowski.
    On 24.04.2021 12:59 you wrote:

    > Od 18 lat nie podawałem citkowi żadnych dokumentów potwierdzających
    > cokolwiek a limit karty tylko rósł i rósł (aż w końcu przestałem się
    > zgadzać na podwyższenie). Dziwne to jakieś.

    Nie ma się co dziwić. Skoro przestałeś się zgadzać na podwyższenie, to w
    banku zapaliło się pomarańczowe światło "oho, klient samodzielnie się
    ocenił że nie da rady więcej spłacać. Sprawdzić co się tam wydarzyło"
    (o?o)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2021-04-24 17:09:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-04-23, Waldek <m...@a...nie.dam> wrote:

> [...]
    >
    > KK mam co prawda "dożywotnio" bezpłatną z zawrotnym limitem 10kzl :D
    > ale aż tak mi na niej nie zależy - niech się bujają ;P

    A nie masz przypadkiem karty ze starych czasów ustawy o maks. odsetkach,
    a która obecnie daje Ci oszałamiające 2% odsetek? Może chcą się pozbyć
    klientów z takimi kartami :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2021-04-24 18:18:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-23-kwietnia-2021 o 22:39, Waldek pisze:
    > dokumentów potwierdzających
    > moją zdolność kredytową :]

    Jesteś młody czy bez pracy? ;-)

    Aaaa Praca się przelewa na którąś z innych 7-17 kart.

    Gdybym był bankiem też bym przykręcał śrubę wisienkożercom ;-)

  • 9. Data: 2021-04-24 18:18:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-24-kwietnia-2021 o 10:45, Dawid Rutkowski pisze:
    > W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają.

    Czy to znaczy że jest gorszy od millenium?

  • 10. Data: 2021-04-24 18:21:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Banki nie lubią inteligentnych albo chociaż myślących klientów ;-)