  • 1. Data: 2021-04-26 22:22:09
    Temat: KK od Revoluta ?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?

    W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

    Widziałem ze 62 dni bezodsetkowe i zero ukrytych oplat pobytu za granica
    ale podejżewam ze limity miesięczne (dla darmowej wersji)
    będa takiej same jak dla karty przedpłaconej - bo za taka uważam Revoluta ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2021-04-26 22:29:50
    Temat: Re: KK od Revoluta ?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-04-26 o 22:22, Waldek pisze:
    > Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?
    >
    > W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

    Znalazłem opis

    https://www.revolut.com/pl-PL/karty-kredytowe

    Pozdro

  • 3. Data: 2021-04-26 22:58:11
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-04-26 o 22:22, Waldek pisze:
    > Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?
    >
    > W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

    Samcik rozkminiał.

    Sławek

  • 4. Data: 2021-04-27 16:04:32
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Samcik rozkminiał.
    >
    > Sławek

    mam taką, jest ok, ale za przesyłkę musiałem zapłacić
    wszystko odbywa się on-line, oświadczasz dochody, sprawdzają historię
    konta przez kontomatik a zobowiązania w bazach

    wystarczy 10 transakcji w miesiącu aby było zwolnienie z opłaty, bieżący
    licznik ww. widać w aplikacji

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 5. Data: 2021-04-27 22:01:27
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-04-27 o 16:04, Robert_DF pisze:

> [...]
    > konta przez kontomatik a zobowiązania w bazach
    >
    > wystarczy 10 transakcji w miesiącu aby było zwolnienie z opłaty, bieżący

    OK - doczytałem warunki zwolnienia z opłaty,
    ale zakładając że nie potrzebuje kredytowania
    jest jakaś korzyść w stosunku do zwykłej debetowej/przedpłaconej ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2021-04-28 11:21:37
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 27.04.2021 o 22:01, Waldek pisze:

    > OK - doczytałem warunki zwolnienia z opłaty,
    > ale zakładając że nie potrzebuje kredytowania
    > jest jakaś korzyść w stosunku do zwykłej debetowej/przedpłaconej ?
    >
    > Pozdrawiam

    1. to kredytówka a nie prepaid więc wydajesz ich kasę
    2. innych zalet nie zauważyłem

    proces przyznawania bardzo mi się podobał ;-)

  • 7. Data: 2021-04-28 17:08:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 kwietnia 2021 o 11:21:53 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > 1. to kredytówka a nie prepaid więc wydajesz ich kasę

    Do czasu aż trzeba oddać ;P

    > 2. innych zalet nie zauważyłem

    Pytanie, czy ta karta wygląda dla akceptanta jak kredytówka czy jak prepaid?
    Np. czy ma napis credit?
    To jest zaleta podobno w hotelach czy wypożyczalniach samochodów - choć z drugiej
    strony podobno potrafi być wadą, bodajże curve coś wypisywało o tym, że w GB są takie
    sklepy - podobno tanie - które nie przyjmują kredytówek, bo za duże IF czy tam inna
    marża - a dzięki curve, która jest debit, można tam kredytówką zapłacić.

    > proces przyznawania bardzo mi się podobał ;-)

    A jak właściwie oni przyznają kredyt? W złotówkach, euro czy funtach? I jak się kasę
    z kredytu przelicza na inne waluty, żeby karta była typu "rewolutowego", a nie jak
    jakaś złotówkowa? Na bieżąco przy płaceniu wg obowiążującego w danej chwili kursu (to
    może być kiepskie, bo w weekendy itp. - innymi słowy czas "nieforexowy" - kursy są
    chyba gorsze) czy też można sobie jakoś waluty konwertować na zapas? A może taki
    zakup waluty na zapas jest traktowany jak transakcja bezgotówkowa z GP?

  • 8. Data: 2021-04-28 18:38:11
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    zakup waluty na zapas jest traktowany jak transakcja bezgotówkowa z GP?

    karta jest płaska, ale ma napis "credit"

    limit jest w PLN, od 5kzł do 20kzł
    jeszcze w walucie nie płaciłem więc nie mam doświadczeń

  • 9. Data: 2021-04-28 22:13:25
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-04-28 o 18:38, Robert_DF pisze:

    > karta jest płaska, ale ma napis "credit"
    >
    > limit jest w PLN, od 5kzł do 20kzł
    > jeszcze w walucie nie płaciłem więc nie mam doświadczeń

    No tu jest tez dla mnie niejasność
    co z weekendami ? - bo wówczas debetówka bierze kurs z piątku i dolicza
    coś chyba koło 1% haraczu przy przewalutowaniu (jako zabezpieczenie ew.
    różnicy kursowwej)
    czy może robi tylko blokadę, a rozlicza operacje w pierwszym dniu
    roboczym... trochę w to wątpię żeby aż tak dbali o klienta ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2021-04-30 12:43:42
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 28.04.2021 o 22:13, Waldek pisze:

> [...]
    > czy może robi tylko blokadę, a rozlicza operacje w pierwszym dniu
    > roboczym... trochę w to wątpię żeby aż tak dbali o klienta ;)

    nie wiem, jeszcze w weekend w walucie nie płaciłem