  • 11. Data: 2020-09-12 15:14:38
    Temat: Re: Citi . CitiKonto.
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:8350f2ed-d113-460e-a049-f58847cc3c41o@googlegro
    ups.com...

    > Teraz wprowadzili do ofert "nowe citi konto" - przetestować można, bo jest
    > darmowe, łącznie z debetówką, i nawet 4 wypłaty z dowolnego bankomatu
    > w krauj i za granicą miesięcznie darmowe (plus ...

    Nie dla każdego :

    6. Z Oferty wyłączone/eni są:
    a. osoby, które po dniu 1 stycznia 2020 r. posiadały w
    Banku Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również
    wszystkich Współposiadaczy Konta),

    https://www.citibank.pl/files/documents/accounts/reg
    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

  • 12. Data: 2020-09-12 15:21:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 15:14:59 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:

> [...]
    > wszystkich Współposiadaczy Konta),
    >
    > https://www.citibank.pl/files/documents/accounts/reg
    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    Hmmm, może mi się zdaje, ale posiadanie konta po 1 stycznie 2020 wyklucza jedynie z
    możliwości dostanie premii 150zł na start - "nowe citi konto" można sobie założyć - a
    co więcej, można bezpłatnie zmienić typ konta z dowolnego obecnego na "nowe citi
    konto" (a potem również bezpłatnie można zmienić z powrotem).
    Np. obecnie citi priority przestało mieć sens po zmianie warunków (ja dostałem
    zwolnienie na rok po próbie zamknięcia, więc mam nawet lepiej niż poprzednio, ale
    trzeba być twardym negocjatorem ;) - więc zmianę na "nowe citi konto" można polecić -
    jest to obecnie chyba najlepsza oferta na darmowy backup.
    Czy jest dobra jako główne konto - potencjał ma, a reszta to już kwestia gustu.

  • 13. Data: 2020-09-12 16:43:28
    Temat: Re: Citi . CitiKonto. Nie dla kazdego.
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ups.com...

> [...]

    > można sobie założyć - a co więcej, można bezpłatnie zmienić typ konta z
    > dowolnego obecnego na "nowe citi konto" (a potem również bezpłatnie można

    Przeczytaj uważnie i powoli pkt 6 regulaminu.
    Cytat jest wyżej.

  • 14. Data: 2020-09-12 18:13:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 16:43:44 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:

    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > Przeczytaj uważnie i powoli pkt 6 regulaminu.
    > Cytat jest wyżej.

    To Ty przeczytaj, czego dotyczy oferta "CitiKonto. Finansowa Rewolucja" i nie pisz
    głupot.
    "Nowe citi konto" może założyć każdy (chyba że już ma indywidualny ROR w citi, wtedy
    może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na "nowe citi konto").
    A oferta mówi o tym, że można DODATKOWO dostać do 150zł na start - jeśli się nie
    miało ROR w citi od 1.01.2020 - i o tym wykluczeniu też w moim poście było.
    Więc zdecyduj się, czy nie dla wszystkich jest konto, czy jednak tylko premia.

  • 15. Data: 2020-09-12 18:57:08
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ups.com...
> [...]

    > "Nowe citi konto" może założyć każdy (chyba że już ma indywidualny ROR w
    > citi, wtedy może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na "nowe citi

    Skąd wiesz, że " KAŹDY może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na
    "nowe citi konto")." ?

    Z jednego już się wycofałeś ("chyba, że już ma indywidualny ROR w citi")
    i dobrze.
    Ale nadal nie zauważasz/nie rozumiesz/pomijasz pkt 6a regulaminu.
    (cytat wyżej).

  • 16. Data: 2020-09-12 19:11:37
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Saturday, September 12, 2020 at 1:02:59 PM UTC+4, J.F. wrote:
    > Nie bardzo rozumiem - przeciez mbank kantor ma.

    Tak ma, ale trzeba jakiś wniosek wcześniej składać - nie próbowałem jeszcze.

    > Oczywiscie musisz miec konto walutowe, ale co - w City rozne waluty na
    > jednym koncie ?

    Chyba nikt w Polsce nie oferuje wielowalutowego rachunku?

    > I nawet jakies oferty ma, ale cos pusta lista - moze dlatego, ze
    > "wystapil blad" przy zakladaniu. Czyzbym wniosku nie zlozyl ?
    > A moze dlatego, ze czynne tylko w dni robocze ?

    Na pewno z wszelkimi porównaniami trzeba poczekać do początku tygodnia.

  • 17. Data: 2020-09-12 19:41:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 18:58:00 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:

    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > Skąd wiesz, że " KAŹDY może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na
    > "nowe citi konto")." ?

    Z korespondencji z bankiem.

    > Z jednego już się wycofałeś ("chyba, że już ma indywidualny ROR w citi")
    > i dobrze.

    Nie może założyć nowego - bo po co? - ale może przejść bezpłatnie na warunki "nowego
    citi konta".
    Jaka różnica w efekcie końcowym? I tu i tu masz "nowe citi konto".
    Jest więc dla każdego.

    > Ale nadal nie zauważasz/nie rozumiesz/pomijasz pkt 6a regulaminu.
    > (cytat wyżej).

    To Ty nie rozumiesz dokumentu, na który się powołujesz.
    Mówi on o PROMOCJI - puli 5000 kont, za założenie których można dostać do 150zł
    premii.
    I warunek "niemania" ROR w citi od 1.1.2020 dotyczy TYLKO możliwości założenia konta
    w promocji.

    Przy zakładaniu BEZ promocji nie ma żadnych takich warunków - jedynie brak
    indywidualnego ROR w citi jeśli "nowe citi kinto" też chcesz mieć indywidualne.
    A jak masz ROR to możesz bezpłatnie zmienić jego typ na "nowe citi konto".

    W sumie to jakie znasz banki, w których można mieć więcej niż jeden indywidualny ROT?
    Ja znam:
    - mBąk - przoduje, można mieć nawet 10, i to tych samych typów,
    - santander - można, ale tylko jeśli są różnych typów.

  • 18. Data: 2020-09-12 20:33:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ciekawy jestem swoją drogą, czy w citku kantor się włącza, gdy nie ma kont
    walutowych?

    Nie mam walutowych, a pozycję 'Kantor' widziałem. Nie próbowałem wchodzić.
    P.G.

  • 19. Data: 2020-09-12 21:32:47
    Od: "ol34" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ups.com...

    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > Mówi on o PROMOCJI - puli 5000 kont, za założenie których można dostać do
    > 150zł premii.

    Masz rację. Zwracam honor.
    Oferta dotyczy nagród. Oferta nie dotyczy możliwości założenia konta.

  • 20. Data: 2020-09-12 22:19:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 20:33:04 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Nie mam walutowych, a pozycję 'Kantor' widziałem. Nie próbowałem wchodzić.

    Kliknij, nie gryzie ;)
    A typ konta zmieniasz?