  • 1. Data: 2012-08-14 18:10:03
    Temat: Był Amber Gold, pora na Finroyal...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Kilkudziesięciu klientów Finroyal złożyło do prokuratury wnioski o
    ściganie tej firmy za oszustwa:
    http://biznes.onet.pl/finroyal-wnioski-o-sciganie,18
    490,5217306,1,news-detal

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-08-14 19:27:46
    Temat: Re: Był Amber Gold, pora na Finroyal...
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Dziwi tylko podobny czas upadku tych piramid, czekam na nowy numer "Polityki"
    gdzie pewnie obsmaruja jakas z tych piramidek i slowem nie wspomna ze sami
    reklamowali jedna z nich i to nie raz, nie dawa...

    Moze jakas rzadowa zapomoga na odbudowe rodzinnych majatkow? Jak mozna wyplacac
    za gradobicie to czemu nie za upadek piramidy?

  • 3. Data: 2012-08-14 21:20:59
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-08-14 19:27, Papkin pisze:
    > Dziwi tylko podobny czas upadku tych piramid, czekam na nowy numer
    > "Polityki" gdzie pewnie obsmaruja jakas z tych piramidek i slowem nie
    > wspomna ze sami reklamowali jedna z nich i to nie raz, nie dawa...

    Sugerujesz, że gazeta powinna sprawdzać (pod jakim względem?) każdego
    reklamodawcę ?

    Całą sprawa tj. upadek tej firmy pokazuje nieudolność polskiego prawa
    oraz organów je stosujących (i stanowiących). W końcu rzekomo od kilku
    lat firma jest wpisywana na listy ostrzeżeń, prokuratura nic nie robi
    (bo nie może). Coś raczej tutaj jest nie tak.

    Mr. Owl

  • 4. Data: 2012-08-14 21:31:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Sugerujesz, że gazeta powinna sprawdzać (pod jakim względem?) każdego
    > reklamodawcę ?

    Wystarcza informacje z KNF a smrod za AG ciagnie sie nie od kilku tygodni. To
    nie prasa dla prymitywnych kur domowych, od niej wymga sie chyba ciut wiecej.
    Maja nawet redakcje od finansow, rynku i na pewno musieli przeczuwac to i owo.

  • 5. Data: 2012-08-14 21:35:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.08.2012 21:31, Papkin pisze:

> [...]
    > tygodni. To nie prasa dla prymitywnych kur domowych, od niej wymga sie
    > chyba ciut wiecej. Maja nawet redakcje od finansow, rynku i na pewno

    Mhm. A jak czytający nie jest prymitywną kurą domową, to dlaczego sam
    nie sprawdzi?

  • 6. Data: 2012-08-14 21:41:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-14, Pan Sowa <p...@g...ru> wrote:

    [...]

> [...]
    > lat firma jest wpisywana na listy ostrzeżeń, prokuratura nic nie robi
    > (bo nie może). Coś raczej tutaj jest nie tak.

    Czyli co? Jak jest dobrze, to się państwo ma "odpieprzyć", a jak źle,
    to przytulić, pogłaskać, objąć męskim ramieniem "zapomogi" i krzywdę
    wyrównać? O takiego.

    Firmy upadały, upadają i będą upadać i jest to normalny element życia
    gospodarczego w kapitaliźmie. Zamiast zwalać "na państwo" należy
    zastanowić się co się samemu zrobiło by ryzyko straty zminimalizować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-08-14 21:48:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 21:41:28 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Czyli co? Jak jest dobrze, to się państwo ma "odpieprzyć", a jak źle, to
    > przytulić, pogłaskać, objąć męskim ramieniem "zapomogi" i krzywdę
    > wyrównać? O takiego.

    Jeżeli od tego podskoczą słupki popularności to czemu nie? Przecież ze
    swoich nie dają to co im szkodzi ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-08-14 22:01:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    tego nie wiemy, nie atakujcie bo chyba sami widzicie ze nie ma niczego ponad
    pekunia non olet...

  • 9. Data: 2012-08-14 22:58:44
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > gospodarczego w kapitaliźmie. Zamiast zwalać "na państwo" należy
    > zastanowić się co się samemu zrobiło by ryzyko straty zminimalizować.

    A czemu to kapitalizm ma być idealny? Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i
    owca
    głosują, kogomaja zjeść na kolację. Pora na jakiś optymalny system.
    Mam dość kapitalizmu, w którym mam 10 lodówek. 1 w domu i 9 w sklepie,
    niepotrzebnie wyprodukowanych. To prowadzi do tego, że lodówki będą miały
    trwałość
    porównywalną z okresem gwarancji. TO MARNOTRAWSTWO ZASOBÓW PLANETY ZIEMI.

    Feromon

  • 10. Data: 2012-08-14 23:09:33
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    > Czyli co? Jak jest dobrze, to się państwo ma "odpieprzyć", a jak źle,
    > to przytulić, pogłaskać, objąć męskim ramieniem "zapomogi" i krzywdę
    > wyrównać? O takiego.

    Po prostu tego typu firmy powinno się delegalizować i zamykać. Od tego
    typu działalności są banki, skoki itp.