  • 1. Data: 2012-08-14 13:46:09
    Temat: PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Nowe lokaty "żółta" i "niebieska" (jak benzyna kiedyś...) od dzisiaj
    oraz rachunek internetowy, ale nie umiem do niego znaleźć opisu.

    https://wnioski.pbsciechanow.pl

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2012-08-14 15:36:58
    Temat: Re: PBS Ciechanów 6,66%/3M i 7%/7M
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Michał Rolka <u...@...rolka.info> napisał(a):
    > Nowe lokaty "żółta" i "niebieska"

    https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
    tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie zmienne

  • 3. Data: 2012-08-14 15:44:37
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > https://wnioski.pbsciechanow.pl/52,lokaty.html
    > tu są warunki - dla mnie dziwne, bo obie lokaty mają oprocentowanie
    > zmienne

    Czyli bank może sobie powiedzmy w połowie okresu lokaty, żeby już jakieś
    odsetki były, zmniejszyć oprocentowanie np. o połowę. Zrywać może być
    niewarto, bo straci się już wypracowane odsetki.
    Złoty (jak to teraz niepolitycznie brzmi ;-) ) interes!

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 4. Data: 2012-08-14 18:02:02
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał Rolka <u...@...rolka.info> napisał(a):

    > https://wnioski.pbsciechanow.pl

    Alert!
    FF przestrzega przed otwieraniem tego linku.

  • 5. Data: 2012-08-14 18:31:29
    Od: "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Alert!
    > FF przestrzega przed otwieraniem tego linku.

    Chyba Twój.

  • 6. Data: 2012-08-14 23:15:01
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Chyba Twój.

    Nie tylko:
    "Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego
    połączenia z serwerem wnioski.pbsciechanow.pl, ale nie można potwierdzić
    bezpieczeństwa tego połączenia."

    Nie otwieralbym lokaty w "banku", ktorego nie stac na odnowienie / zakup
    certyfikatu.
    Amatorszczyzna jak ta lala :).

  • 7. Data: 2012-08-15 00:20:43
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Q <n...@s...org> w wiadomości news:k0ef5v$sm5$1@node2.news.atman.pl
    napisał(a):
> [...]
    > potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia."
    > Nie otwieralbym lokaty w "banku", ktorego nie stac na odnowienie /
    Certyfikat tego banku jest ważny jeszcze prawie 2 lata do 10.07.2014.
    Masz po prostu niezaktualizowaną listę certyfikatów w przeglądarce.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 8. Data: 2012-08-15 00:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.08.2012 00:20, Mark pisze:

    > Certyfikat tego banku jest ważny jeszcze prawie 2 lata do 10.07.2014.
    > Masz po prostu niezaktualizowaną listę certyfikatów w przeglądarce.

    Przypuszczam że chodzi raczej o to, że certyfikat jest na
    "internetowy.pbsciechanow.pl" a adres strony z wnioskami to
    "wnioski.pbsciechanow.pl".

    Swoją droga kiedyś widziałem wyciągi przysyłane z (chyba) tego banku...
    żałosne. Plik HTML z zaszyfrowaną jakimś prostym kodem treścią (nie
    pamiątam czy to nie była jakaś pochodna zwykłego XORa), rozszyfrowujący
    treść przy pomocy włączonej do pliku javy _zawsze_ tj. nawet po podaniu
    złego kodu. Podanie złego kodu powodowało powstawanie błędów w
    dekodowaniu, czasami drobnych i tym samym ciężkich do zauważenia.

    Notabene dekodowanie coś szwankuje w firefoxie - nie chciało mi się
    analizować, ale pewnie poczynili jakieś błędne założenia przy
    zaokrągleniach i czasem zdarzały się literówki.

  • 9. Data: 2012-08-15 09:35:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Przypuszczam że chodzi raczej o to, że certyfikat jest na
    > "internetowy.pbsciechanow.pl" a adres strony z wnioskami to
    > "wnioski.pbsciechanow.pl".

    A ja sądzę że chodzi o wystawcę (comodo, zdaje się, że były jakieś akcje
    z nimi). Co gorsza mój Fx mnie też nie ostrzegł. Dziwne.

    KJ

    The absurd is the essential concept and the first truth.
    -- A. Camus

  • 10. Data: 2012-08-15 09:41:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Q" <n...@s...org> writes:

> [...]
    > bezpieczeństwa tego połączenia."
    >
    > Nie otwieralbym lokaty w "banku", ktorego nie stac na odnowienie / zakup

    A możesz podać _dokładny_ opis błędu?
    KJ

    Flon's Law:
    There is not now, and never will be, a language in
    which it is the least bit difficult to write bad programs.